افزایش ابر و بارش باران برای مناطق جنوب شرق کشور

سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرد که از روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده، برخی نقاط استانهای کرمان، یزد، خراسان جنوبی، شرق فارس و شمال هرمزگان در برخی ساعات شاهد افزایش ابر، بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

به گزارش ایرنا، همچنین بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، بارش در استانهای یزد و کرمان از شدت بیشتری برخوردار است و در دو روز آینده برای شهرهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان افزایش ابر و بارش پراکنده باران پیش بینی می شود. همچنین خلیج فارس در سه روز پنج شنبه تا شنبه مواج خواهد بود.

در 24 ساعت آینده بارش پراکنده در سواحل غربی دریای خزر ادامه می یابد و به تدریج از میزان آن کاسته می شود. امروز کیفیت هوا در استانهای خراسان جنوبی و رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، سمنان، قم، شمال اصفهان و شرق تهران به سبب وزش باد و گرد و خاک نامطلوب گزارش شد.

دمای امروز تهران در گرمترین ساعات به 23 و در خنک ترین ساعت به 10 درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

فردا جمعه آسمان تهران صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود و حداکثر دمای آن به 23 و حداقل دمای آن به 10 درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

شنبه 20 مهرماه جاری، آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد است و بیشینه و کمینه دمای آن به ترتیب 23 و صفر درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

امروز استان هرمزگان با حداکثر دمای 35 و حداقل دمای 26 درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین استان و چهارمحال و بختیاری با بیشینه دمای 24 درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دمای یک درجه سانتی گراد زیر صفر خنک ترین استانهای کشور هستند.

در روزهای جمعه و شنبه نیز هرمزگان گرمترین و چهارمحال و بختیاری خنک ترن استانهای کشور خواهند بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  55  =  59