ترجمه کامل شماره ۱۰۲۵ نیلسون رپورت منتشر شد/انتشار ماهانه تازه ترین اخبار صنعت پرداخت جهان

از سوی پایگاه خبری بانکداری الکترونیک :

در گزارش ماهانه نیلسون در ماه سپتامبر روندهای بازار کارت و پرداخت الکترونیک در سراسر جهان به خصوص اروپا مورد توجه قرار گرفته. همچنین به نوآورهای صنعت در نهمین ماه میلادی نیز پرداخته شده است./ سال گذشته 534.8 میلیون کارت توسط این گروه صادر شده اند که 1.808هزار میلیارد دلار کالا و خدمات در خرده فروشی تولید کرده اند./شرکتهای پی پال و اپل قابلیتهای مکان یابی geofencing را برای دستگاههای موبایل و با استفاده از پروتکل شبکه کامپیوتری بی سیم BLE( بلوتوث با انرژی کاسته) ایجاد کرده اند و..

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در گزارش ماهانه نیلسون در ماه سپتامبر روندهای بازار کارت و پرداخت الکترونیک در سراسر جهان به خصوص اروپا مورد توجه قرار گرفته. همچنین به نوآورهای صنعت در  نهمین ماه میلادی نیز  پرداخته شده است.
 

تازه ترین آماری این گزارش حاکی از آن است که  بزرگترین شرکتهای صادر کننده کارتهای هوشمند در اروپا همچنان ویزا ، مسترکارت ، آمریکن اکسپرس و داینرزکلاب هستند. سال گذشته 534.8 میلیون کارت توسط این گروه صادر شده اند که 1.808هزار میلیارد دلار کالا و خدمات  در خرده فروشی  تولید کرده اند. در همین بخش و در زیر مجموعه کارتهای نقدی، 50 برند برتر 327.3 میلیون کارت نقدی صادر کردند( از جمله کارتهای از پیش پرداخته) که حجم خرید این میزان کارت 1.198 هزار میلیارد دلار بود.

 در بخشی دیگر از این گزارش می خوانیم که  شرکتهای پی پال و اپل  قابلیتهای مکان یابی geofencing را برای دستگاههای موبایل و با استفاده از  پروتکل شبکه کامپیوتری بی سیم BLE( بلوتوث با انرژی کاسته)  ایجاد کرده واز این طریق تجارت موبایل را انجام می دهند.

 از سوی دیگر به معاملات و سرمایه های شرکت مانیتایز پرداخته شده است. این شرکت   پشتیبانی خدمات موبایل، بانکداری، پرداخت و تجاری را برای تعداد روزافزونی  از شرکتها  ارائه می کند. این شرکت که هنوز بازدهی دارد، عایدی خود را در 4 سال اخیر 2 برابر کرده است.

اخبار دیگر

 اخبار و موضوعات دیگری که در  شماره 1025  نیلسون رپورت می خوانید عبارتند از :

·    کارتهای اعتباری ویزا و مسترکارت( 6 ماهه 2013)

·   بزرگترین صادر کنندگان کارت در قاره اروپا

·   تجارت موبایل  با انرژی کاسته بلوتوث

·    نرم افزار حسابداری XERO

·   POS  دلتا ایر موبایل

·  مسترکارت Quantas Frequent Flye را اضافه می کند

·  مانیتایز در میانه معاملات جدید

·  اخبار کوتاه از شرکتهای مختلف

·    سمینار وکنفرانس

در بخش خبرهای کوتاه می خوانید

FISERV: ارائه مدل پیشگویانه به بانکها برای شناسایی رفتار مشتری

 آغاز تحقیق فدرال رزرو  درباره ارتقای سیستمهای پرداخت میان دست اندرکاران صنعت بانکداری

  فرآوری تراکنشهای کارت در پزهای  موبایل  در سریلانکا

دریافت متن کامل ترجمه

برای دیدن متن کامل ترجمه شمار اخیر نیلسون ریپورت اینجا را کلیک یا  بانک مقالات مراجعه کنید.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

62  −  57  =