راه اندازی فروشگاه اینترنتی کتاب با حمایت پاسارگاد

فروشگاه اینترنتی شهر کتاب با همت موسسه شهرکتاب و با تلاش متخصصان شرکت فناوری‌اطلاعات‌و ارتباطات پاسارگاد‌آریان (فناپ)، پس از طی دوره آزمایشی، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مراسم افتتاح فروشگاه اینترنتی شهرکتاب که همزمان با افتتاح همایش "حافظ و دوستی" برپا شد، با حضور دکتر مجیدقاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، مهندس مهدی فیروزان مدیرعامل موسسه شهرکتاب، اساتید حوزه فرهنگ و ادب، سفرای تاجیکستان، تونس و هندوستان و علاقه‌مندان به حافظ برگزار شد.
بر اساس این خبر در این فروشگاه اینترنتی که پشتیبانی مالی راه‌اندازی آن، بر عهده‌ بانک‌پاسارگاد بود، هفتاد هزار کالای فرهنگی و کتاب، برای فروش عرضه شده و کاربران و علاقه‌مندان می‌توانند بدون محدودیت‌ جغرافیایی از امکانات آن بهره‌مند شوند.
در این مراسم دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، رویکردهای فرهنگی بانک‌پاسارگاد و ضرورت توجه به این اقدامات را در گستره‌ سیاست‌‌گذاری‌های این بنگاه اقتصادی قلمداد کرده و گفت: واژه‌ پاسارگاد، ملهم از معنویت، تاریخ و تمدن ایرانی است. این نام که مرکز پارسیان نام دارد، از بین 1194 نام، طی فرایندی مشخص و علمی، به دنبال احساس دین به تاریخ، گزینش شده‌است. این نام برای ما مسئولیت همیشگی و تعهد در پی خواهد داشت. دقت و تعهد به تاریخ و تمدن ایران باعث غرور ذی‌نفعان بانک پاسارگاد شده‌است. دکتر قاسمی ادامه‌داد: بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی، دغدغه‌های فرهنگی دارند، چراکه احساس تعهد به فرهنگ ایرانی، در همه‌ی ایرانیان نهادینه است.
در این مراسم همچنین مهندس فیروزان، اهداف و نیات مرکز فرهنگی شهرکتاب را، در جهت تحقق توسعه‌، تشریح کرد .
گفتنی است فروشگاه اینترنتی شهرکتاب به آدرس shop.bookcity.org  درتلاش است ضمن تحقق چشم‌انداز «بزرگ‌ترین فروشگاه فرهنگی فارسی زبان»، مرجعی برای دسترسی علاقه‌مندان فرهنگ و هنر فارسی در تمام جهان باشد. این فروشگاه هم اکنون با دارا بودن بیش از 70 هزار کتاب و کالاهای فرهنگی و هنری، و با رویکرد تکریم مشتریان و تسهیل دسترسی آماده ارائه خدمات به تمام شهرهای ایران و همچنین سراسر دنیا می‌باشد.
برخی از ویژگی‌های این فروشگاه عبارتند از امکان جستجوی پیشرفته، درگاه پرداخت امن پاسارگاد، ارائه خدمات تخفیف و بن‌کارت به سازمان و شرکت‌ها و همچنین امکان خرید از طریق ارسال پیامک به شماره 300089518951 و یا خرید تلفنی از طریق شماره 88742118-021

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  2  =