مسترکارت خدمت نوین کیف پول را ارائه کرد

مسترکارت به زودی خدمت نوین کیف پول موبایل در ژاپن را معرفی می‌کند. این خدمت با استفاده از فناوری ارتباطات حوزه نزدیک (NFC) فعالیت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از تارنمای شاپرک این شرکت خدمت گفته‌شده را با نسل بعدی خدمات دیجیتال خود یکپارچه‌سازی می‌کند (پی پس). خدمات نسل بعدی عبارت‌اند از کیف پول موبایل DNP و خدمات فناوری نرم‌افزار ایمنی جامع تراکنش‌های موبایل C-SAM’s.
آخرین پایگاه مدرن خدمات دیجیتال به مشتریان کمک می‌کند؛ سریع تر، ایمن تر و با آرامش بیشتری به صورت آنلاین خرید کنند. این امر سبب می‌شود خدمات پرداخت هوشمند و ساده انجام شود. در آگوست سال گذشته میلادی مسترکارت کیف پول موبایل مشابهی را با همکاری DNP و C-SAM در سنگاپور افتتاح کرد.
علاوه بر آن فرایندهای nfc اسکن کردن بارکدها و پرداخت‌های بی تماس را با استفاده از دستگاه موبایل تسهیل می‌کنند و البته با این روش تراکنش‌های انجام‌شده در POS ها نیز ساده‌تر و ایمن تر خواهند بود. کسب‌وکار پرداخت بی تماس حوزه‌ای است که در سال‌های آتی فرصت رشد فراوانی خواهد داشت. علاوه بر آن جدیدترین تلفن‌های هوشمند امروزه نیز مجهز به فناوری ارتباطات هستند و به این ترتیب فرصتی برای وسیع تر شدن تجارت موبایل فراهم می‌شود.
 علاوه بر این موارد، کیف پول موبایل جدید در ژاپن، خدمات دیگری همچون ارزش افزوده را نیز انجام می‌دهد؛ مانند: کوپن‌های شخصی سازی شده و پیشنهاد‌هایی بر اساس تاریخچه ترجیحات خرید مشتری، هشدار درباره تخفیف‌ها و برنامه‌های وفاداری فروشگاه‌ها. این امور بیش از گذشته تجربه خرید آنلاین مشتری را ارتقا می‌دهند و از سوی دیگر یک خدمت پرداخت بی تماس آسان، عملیات‌های بازرگانان و خرده‌فروشان را روان تر می‌سازد.
 فناوری‌های جدید به مسترکارت کمک می‌کند منابع خود را کانالیزه کند تا دینامیک‌های در حال تغییر بازار را انطباق دهد و نفوذ بهتری به بازارهای جهانی فراهم کند. چنین استراتژی‌های رشد بلندمدتی، حیاتی هستند و برای ایجاد فشار رقابتی سالم و همچنین بهبود مدیریت کارآمدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  1