فیس‌بوک به دنبال پرداخت موبایل آسان

فیس‌بوک، صاحب محبوب‌ترین سایت اجتماعی دنیا، تمرکزش معطوف آزمایش یک ویژگی جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد؛ اطلاعات پرداخت‌هایشان را به نرم‌افزارهای موبایل دیگر مرتبط کنند و هم زمان به دنبال ساده‌تر کردن تجارت الکترونیک برای اعضایش است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از تارنمای شاپرک فیس‌بوک در یک بیانیه ایمیلی اظهار کرده است: این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات پرداخت را در فایلی از فیس‌بوک قرار دهند که یک فرم پرداخت در نرم‌افزاهای موبایل شریک تجاری فیس‌بوک است. این سیستم، فراور پرداخت‌های خود را فعال می‌کند تا تراکنش انجام دهند و فیس‌بوک در این بخش عملیات نقشی ندارد. آزمایش با حضور یک یا 2 شریک تجاری آغاز خواهد شد که یکی از آن‌ها نام تجاری مردانه JackThreads است.

 مقر فیس‌بوک در Menlo Park کالیفرنیا مشغول ارائه ویژگی‌هایی است که به وسیله آن 15/1 میلیارد کاربر این وب سایت راحت تر بتوانند خرید اینترنتی انجام دهند و هم زمان به دنبال راه‌های تازه‌ای برای جذب اعضای جدید و حفظ آن‌هاست.

 سال گذشته، این شرکت از یک خدمت ارسال هدیه پرده‌برداری کرد که به افراد اجازه می‌دهد کالاهایی را بخرند و آن را برای دوستانشان ارسال کنند. ویژگی جالب خدمت آن است که برای ارسال هدیه لازم نیست کاربر صفحه وب سایت را ببندد.

این خدمت جدید از اطلاعات پرداختی استفاده می‌کند که خریدار در فیس‌بوک ذخیره می‌کند و سپس به طور خودکار فرم‌های پرداخت نرم‌افزارهای خاص موبایل را پر می‌کند و در پایان نرم‌افزار خرید را فرآوری می‌کند.

Tera Randall سخنگوی فیس‌بوک در بیانیه‌ای ایمیلی اظهار کرده است؛ فیس‌بوک رابطه‌ای دوستانه با شرکت PayPal دارد و این محصول به سادگی نشان می‌دهد چگونه می‌توان یک تجربه تجارت آنلاین ساده راه‌اندازی کرد.

 علاوه بر آن در آزمایش، تهیه‌کننده کنونی پرداخت‌ها، فرآیند فرآوری پرداخت را انجام می‌دهد (مانند شرکت PayPal).

 Denee Carrington تحلیل گر موسسه Forrester Research، معتقد است فیس‌بوک در بخش ارائه پرداخت‌های موبایل با چالش‌هایی رو به رو خواهد بود؛ البته این شرکت مخزن داده‌های خود را بر اساس کارت‌های اعتباری افراد ایجاد کرده است.

او می‌گوید: مشتریان خواهان پرداخت‌های موبایل ایمن، ساده و سریع است و از سوی دیگر تعداد بی‌شماری رقیب در بازار پرداخت‌های موبایل وجود دارد که مشتریان به آن‌ها اعتماد بیشتری دارند مانند PayPal، ویزا و شرکت‌های دیگر.

منبع:http://wraltechwire.com/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄  4  =