بازیکنان فوتبال فانتزی بیمه می شوند

کارشناسان بیمه نیز بر این باورند که تنها بخشی از افراد موجود در این فهرست ارزش بیمه شدن را دارند. شما حق بیمه پرداخت می کنید و این حق بیمه بر اساس پرداختی در لیگ به شما تعلق می گیرد. در این شرایط اگر بازیکنی مجروح و آسیب دید می تواند خسارت مالی خود را از این طریق جبران کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از صنعت بیمه به نقل از سی بی اس، برای برخی از شرکت ها حمایت از دارایی های که ارزش حفاظت دارند، در اولویت قرار دارد اما دیگر فعالان صنعت بیمه برای بالابردن میزان فروش خود دست به ابتکارات جالبی می زنند به طور مثال، شاید به ذهن کسی خطور نکند که بازیکنان فوتبال فاتنزی ارزش بیمه شدن را دارند اما اکنون برخی از شرکت های بیمه درصدد تحت پوشش قرار دادن این بازیکنان هستند.

فوتبال فانتزی یک رقابت بین فوتبال دوستان است که بر اساس آن کاربران می توانند مربیگری بازیکنان واقعی لیگ های فوتبالی را به صورت تیم فانتزی تجربه کنند.

کلیدی ترین نکته در فوتبال فانتزی، تشکیل یک تیم فانتزی با بازیکنان واقعی در پست های واقعیشان است که قبل از شروع اولین بازی لیگ در هر هفته، می بایست نهایی شود. در حال حاضر 25 میلیون شهروند آمریکایی در حال خرید بیمه نامه برای لیگ های فوتبال فانتزی مورد علاقه خود هستند.

فوتبال فانتزی اولین بار در سال 1988 بر اثر کل کل "گری چیاپتا" و "دیوید مک نامارا" دو فوتبال دوست ابداع شد به این صورت که این دو نفر (گری و دیوید) بر سر توانایی دو بازیکن از لیگ با هم کل کل داشتند و برای اثبات درستی ادعای هر یک، تصمیم گرفتند عملکرد این دو بازیکن را به صورت هفتگی ثبت کنند و به مرور عملکرد تعداد بازیکنان بیشتری را ثبت کردند و تصمیم گرفتند با بازیکنان مورد ادعایشان تیم بسازند و به صورت هیجان انگیزتری با هم رقابت کنند.

این رقابت ها به میان مردم آمد و به علت جذابیت و هیجان منحصر به فرد آن به سرعت بین فوتبال دوستان فراگیر شد و باعث شد رقابت ها در سطح وسیع تری به صورت لیگ های فوتبال فانتزی ادامه پیدا کند.

در آن سال ها تیم کاربران و امتیاز بازیکنان آنها روی برگه های کاغذی ثبت می شد اما در سال 1995 با فراگیر شدن شبکه های کامپیوتری، کاپ های اینترنتی فوتبال فانتزی به صورت وسیعتر و ساده تری برگزار شد.

"هنری اولسزوکی" یکی از بازیکنان فوتبال فانتزی، در این باره گفت: اینکه بازیکنان فوتبال فانتزی بیمه نمی شوند، بسیار بد است اما وجود چنین پوشش های ضروری و مناسب است.

کارشناسان بیمه نیز بر این باورند که تنها بخشی از افراد موجود در این فهرست ارزش بیمه شدن را دارند. شما حق بیمه پرداخت می کنید و این حق بیمه بر اساس پرداختی در لیگ به شما تعلق می گیرد. در این شرایط اگر بازیکنی مجروح و آسیب دید می تواند خسارت مالی خود را از این طریق جبران کند.

اولسزوکی نیز در ادامه افزود: تاکنون مشتریانی یافت نمی شدند که بخواهند در این زمینه سرمایه گذاری و صدها هزار دلار برای فوتبال فانتزی هزینه کنند.

طبق گزارش وب سایت "بیمه ورزش های فانتزی"، مالکان تیم های فانتزی بازیکنان خود را بیمه 100 تا یکصد هزار دلار بیمه خواهند کرد. اگر بازیکنی به دلیل جراحت 9 بازی را از دست دهد، خسارت مربوطه پرداخت می شود.

طبق گزارش های منتشر شده، بیش از 15 هزار دلار خسارت در سال 2012 به بازیکنان کلیدی پرداخت شده است. بنا بر اعلام انجمن ورزش فانتزی، سال گذشته بالغ بر 29.9 میلیون نفر با سن بالای 12 سال در آمریکا و کانادا در یکی از این فانتزی های مرتبط با ورزش بازی کرده‌ اند. آمار سال قبل 19.4 میلیون نفر بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  40