محرک پولی فدرال رزرو آمریکا اجرا می شود

در پی گمانه زنی سرمایه گذاران و کارشناسان اقتصادی نسبت به ادامه اجرای محرک پولی از سوی فدرال رزرو آمریکا قیمت نفت برنت دریای شمال امروز افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از رویترز؛ کارشناسان و سرمایه گذاران بر این باورند که فدرال رزرو آمریکا اجرای سیاست های محرک پولی را تا اواسط سال آینده ادامه خواهد داد و این مساله تاثیر زیادی بر بهبود رشد اقتصادی و تقاضای انرژی آمریکا خواهد داشت.
بر اساس این گزارش سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام گزارش مربوط به میزان ذخایر انرژی آمریکا هستند. قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در بازار لندن برای تحویل در ماه دسامبر امروز با 10 سنت افزایش به بیش از 110.04 دلار رسیده است.
قیمت نفت برنت هفته گذشته با افت 1.2 درصدی روبرو شد و این برای نخستین بار در سه هفته اخیر بود که قیمت نفت برنت کاهش یافته است.
در بازار نیویورک نیز قیمت هر بشکه نفت سبک وست تگزاس اینترمدیت نیز با 3 سنت افزایش به بیش از 100.84 دلار رسیده است. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی کاهش ارزش دلار نیز تاثیر زیادی بر افزایش قیمت نفت و سایر کالاها در بازارهای بین المللی داشته است.
افزایش رشد اقتصادی چین طی سه ماه سوم امسال نیز موجب افزایش قیمت نفت شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  16  =  23