پیام تبریک بانک رفاه به مناسبت عید غدیر خم

محمدرضا نظری مدیر عامل بانک رفاه کارگران طی پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
فرا رسیدن 18 ذی الحجه، عید سعید غدیر خم، هنگامه طلوع آفتاب امامت از آسمان نبوت، موسم اکمال دین و ارادت به ساحت کبریایی مولای عشق و ایمان، علی (ع) را صمیمانه خدمت همه شما بزرگواران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بر همه ما شیعیان فرض است که در مسیر ولایت و تولا به ساحت نورانی امامت که فروغ مشعشع خود را از حجه الوداع گرفت، گام برداریم و از خداوند قادر متعال می خواهیم ما را در پیروی از مولایمان امیرالمؤمنین علی (ع) که غدیر متعلق به اوست راهنما و رهنمون باشد.
بحمدالله امروز سایه سار ولایت و خنکای معنویت بر پهندشت ایران عزیز و اسلامیمان چتر گسترانده و تأسی به سیره معصومین(ع) چراغ راهی است تا سرمنشاء معنویت و ایمان را از عمق وجودمان پاس بداریم و نیک شماریم.
رجاء واثق دارم مادامی که عطر ولایت و ولایتمداری جان و دلمان را می پیراید و خوشگوار می سازد، گزندی جامعه و کشورمان را تهدید نخواهد ساخت و ایمان دارم غدیر حبل المتین پیامبر عظیم الشأن اسلام است تا از برکت توسل به آن، نور امید و ارادت و ایمان را در جان و روانمان متجلی سازیم.
یک بار دیگر فرصت را مغتنم شمرده، فرا رسیدن این روز بزرگ را تبریک عرض نموده و به برکت این روز عزیز از خداوند متعال سربلندی روزافزون همه هموطنان عزیز را خواستارم.
محمد رضا نظری

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  36