رئیس دانشگاه آزاد: مسئولان دانشگاه در امور خصوصی دانشجویان تجسس نکنند

سرپرست دانشگاه آزاد، گفت: مسئولان دانشگاهی از تجسس در امور خصوصی دانشجویان پرهیز کرده و آنان را به خاطر سلایق سختگیرانه خود از ادامه تحصیل و حقوق مشروعشان محروم نکنند.

به گزارش مهر، حمید میرزاده در جلسه شورای دانشگاه آزاد، گفت: تمامی مسئولان دانشگاهی رفتاری اخلاق مدارانه داشته و در محیط های علمی با فروتنی و تواضع برخورد کنند.

وی با بیان اینکه پرهیز از روحیه استکباری در محیط های علمی باید نمایان تر باشد، افزود: مسئولان دانشگاهی از همکاران خود بخواهند از تجسس در امور خصوصی دانشجویان پرهیز کرده و آنان را به خاطر سلایق سختگیرانه از ادامه تحصیل و حقوق مشروعشان محروم نکنند.

سرپرست دانشگاه آزاد با تاکید بر ایجاد فضای باز در دانشگاهها و برخورد توام با رافت و مهربانی با دانشجویان، اظهار داشت: البته همه ما روی خطوط قرمز و اصول کلی انقلاب اتفاق نظر داریم و در این باره کوتاهی نمی کنیم.

میرزاده نظام بروکراسی در دانشگاه آزاد اسلامی را نامطلوب دانست و گفت: این نظام باید آسیب شناسی شده چرا که سبب کندی فعالیت ها است و تمامی روش های پسندیده مدیران سابق دانشگاه آزاد اسلامی را ادامه می دهم؛ دانشگاه آزاد اسلامی، باید دانشگاهی قانونمدار بوده و تخطی از قانون از هیچ فردی پذیرفته نیست.

وی همچنین با بیان اینکه در مدیریت، تمرکز زدایی شود، گفت: ما اختیارات بیشتری به هیات های امنای استانی واگذار و به آنها اعتماد می­ کنیم؛ همچنین باید از استادان فرهیخته و توانمند در دانشگاه آزاد اسلامی بهره برد تا بوسیله آنان توسعه کیفی دانشگاه محقق شود.

میرزاده با بیان اینکه برنامه 5 ساله و 20 ساله دانشگاه باید مورد بازنگری قرار گیرد، اظهار داشت: شفافیت، صداقت، قانونمندی و جدیت در راس فعالیت های مدیران دانشگاه آزاد اسلامی قرار می­ گیرد.

وی همچنین توسعه آموزش پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی را یک ضرورت دانست و گفت: توسعه کیفی و علمی، شعار چهارمین دهه فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  3