ورود شرکت سعودی به بازار بیمه مالزی

یک شرکت بیمه اتکایی در عربستان سعودی قصد دارد تا حوزه فعالیت خود را در آسیا گسترش دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، شرکت بیمه اتکایی "سعودی ری" اجازه یافت تا شعبه ای در "لابوان" مالزی برای ارائه محصولات اتکایی خود تاسیس کند.

انتظار می رود که دفتر جدید این شرکت سعودی در نیمه نخست سال آینده میلادی شروع به فعالیت کند.

اجازه فعالیت این شرکت از سوی مرکز خدمات مالی لابوان و آژانس مالی عربستان سعودی (SAMA) صادر شده است.

جزیره لابوان واقع در قسمت شرقی مالزی به عنوان یکی از مناطق آزاد اقتصادی جهان در حال فعالیت است. مناطق آزاد اقتصادی در دنیا به دلیل بهره مندی از شرایط خاص اقتصادی اعم از معافیت های مالیاتی، تمهیدات خاص بانکی و اعتباری و سهولت تجارت آزاد در عرصه بین المللی همواره مورد توجه تجار و شرکت های بازرگانی بوده اند، تفاوت عمده این نوع شرکت ها با شرکت های تجاری که در خارج مناطق آزاد ثبت می شوند، معافیت از مالیات و امکان تجارت آزاد بین کشورهای مختلف دنیا بدون هیچ گونه محدودیت خواهد بود.

در این گزارش آمده است که شرکت سعودی ری با امضای این قرارداد می تواند فعالیت های خود را در بازارهای آسیایی گسترش دهد.

بنا بر گزارش این شرکت، سعودی ری در حال حاضر در بیش از 20 کشور حضوری فعال دارد. به گفته مدیران این شرکت، هدف اصلی آنان، توسعه و رشد در کنار جلب اعتماد مشتریانشان است. فعالیت های این شرکت اتکایی بیشتر در خاورمیانه متمرکز شده است.

میزان سرمایه گذاری اتکایی سعودی ری در جهان عرب 267 میلیون دلار است. این شرکت همچنین در بازاهای منتخب آسیایی و آفریقایی فعالیت می کند و در تلاش است تا بیمه اسلامی را در این مناطق گسترش دهد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  −    =  43