ماجرای برداشتن عکس مهاجرانی چه بود؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، توضیحاتی را پیرامون برداشتن عکس عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات از سالن جلسات وزارت ارشاد ارائه کرده است.

به گزارش ایسنا، سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با جهان‌نیوز اظهار کرد: این عکس قبل از ما بود. بعد از فتنه 88، ایشان مرتبا در شبکه‌های ضد انقلاب موضع می‌گرفت و از فتنه حمایت می‌کرد. عکس ایشان هم در سالن جلسات وزیر بود. در نشست‌هایی که داشتیم از جمله در شورای فرهنگ عمومی چند بار بعضی دوستان اعتراض کردند که چرا عکس چنین فردی را گذاشته‌اید. بعد هم یکی از این عزیزان عکس را برداشت و ما هم دیگر عکس دیگری جایگزین نساختیم.

وی افزود: استدلال دوستان این بود که قطب‌زاده هم زمانی مسئول صدا و سیما بوده، حالا باید عکسش هم روی دیوار باشد؟ یا بنی‌صدر هم زمانی رئیس‌جمهور بوده است باید عکسش را به دیوار بزنیم؟ بله، اگر در جای دیگری باشد مثل دفتر وزیر که در معرض دید عموم نباشد کمتر اعتراض صورت می‌گرفت.

وزیر ارشاد دولت دهم خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند این مربوط به تاریخچه وزارت است. خب کسی هم منکر تاریخ نشده است اما چون موقعیت عکس به گونه‌ای است که در معرض دید شرکت‌کنندگان در جلسات متعدد و میهمانان داخلی و خارجی و خبرنگاران است، برخی می‌گفتند که این به نوعی تبلیغ فرد است و حساسیت نشان می‌دادند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  28  =  37