ارزش دلار به بالاترین حد رسید

در شرایطی که کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام نتایج نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا هستند شاخص ارزش دلار در برابر سبدی از ارزهای معتبر بین المللی افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از رویترز؛ نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا در شرایطی امروز چهارشنبه به پایان خواهد رسید که اکثر کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که در شرایط حساس کنونی فدرال رزرو به اجرای محرک پولی 85 میلیارد دلاری ادامه خواهد داد.
بر اساس این گزارش شاخص ارزش دلار امروز با 0.1 درصد افزایش روبرو شد و به 79.64 واحد رسیده است که این بالاترین رقم از 22 اکتبر به شمار می رود. افزایش ارزش دلار تاثیر زیادی بر کاهش قیمت جهانی طلا داشته است. قیمت طلا امروز به کمتر از 1343 دلار در هر اونس رسیده است.
ارزش یورو در برابر دلار نیز تغییر چندانی نداشت و هر یورو در برابر 1.3741 دلار مبادله شده است. ارزش دلار در برابر ین ژاپن نیز افزایش یافت و هر دلار در برابر 98.28 ین داد و ستد شده است.
اگر فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست امروز تصمیم به ادامه اجرای محرک پولی تا اوایل سال 2014 میلادی بگیرد این مساله موجب کاهش بیشتر ارزش دلار خواهد شد و این خبر خوبی برای بازار طلا است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =