کلاس های رخداد تازه در آبان ماه

کلاس های موسسه مطالعاتی رخداد تازه در آبان ماه از روز شنبه یازدهم آبان آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دکتر آبتین گلکار روزهای شنبه ساعت 16 تا 18 «تاریخچه ی نمایشنامه نویسی روسیه» و سهند آقایی «کاروبار "شاعری" در ایران» و نیز محمد مهدی اردبیلی «درسگفتارهای پدیدارشناسی روح هگل» را برگزار می کنند.

دکتر ناصر فکوهی نیز شنبه ها ساعت 18 تا 20 درباره ی «انسان شناسی شهری»، و در همین ساعت حسام سلامت درباره ی «(نو)لیبرالیسم به زبان خودش و به روایت دیگران:از هایک تا فوکو» و سروش سیدی درباره ی «هستی شناسی هایدگر» صحبت می کنند.

یکشنبه ها در ساعت 12 تا 16 محمد چرمشیر کارگاه نمایشنامه نویسی را ارائه می کند و لیلا صادقی ساعت 16 تا 18 درباره ی مبانی شعرشناسی شناختی جلسه دارد.

همچنین، در همین ساعت آرش حیدری و دکتر امیر نیک پی به ترتیب «مسئله ی والتر بنیامین» و «جامعه- انسان شناسی حقوق بشر» را برگزار خواهند کرد.

یکشنبه ها در ساعت 18 تا 20 نیز دکتر حمیدرضا رحمانی زاده «آموزش نگارش علمی:خوانش کتاب نگارش علمی آدرین والورک» و مهدی یوسفی «بازخوانی نظریه ی انحطاط» را ارائه می کنند.

در روز دوشنبه ساعت 16 تا 18 علی اصغر حداد در کلاس «ادبیات اتریشی، ادبیات آلمانی» و دکتر مهدی پارسا در کلاس «مبانی نشانه شناسی» و نیز دکتر علیرضا علوی تبار در کلاس «جریان ها و جناح های سیاسی بعد از انقلاب» به ارائه ی مباحث خود می پردازند.

در ساعت 18 تا 20 همین روز دکتر سعید لیلاز درباره ی «اقتصاد ایران بعد از انقلاب» صحبت می کند و شیوا ارسطویی «کارگاه داستان نویسی خلاق» را برگزار می کند.
 

height=551
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  −    =  43