مراسم تودیع مدیرعامل قبلی و معارفه مدیرعامل جدید بانک اقتصادنوین برگزار شد

مدیرعامل جدید بانک اقتصادنوین طی مراسمی با حضور نمایندگان سهامداران عمده، اعضای هیات مدیره، مشتریان، مدیران عامل شرکت‌های وابسته، معاونان و مدیران بانک اقتصادنوین معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این مراسم بهرام فتحعلی رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین ضمن اشاره به حضور پنج ساله دکتر بت‌شکن در بانک اقتصادنوین گفت: علیرغم همه سختی‌های سال های اخیر، دکتر بت‌شکن توانست با مدیریت خود بانک را از آسیب‌ها مصون نگه دارد به طوری که روند رو به رشد بانک در این سال‌ها سرعت گرفت.
وی افزود: نوسازی سرمایه انسانی، اصلاح خدمات استراتژیک بانک، ارایه خدمات تخصصی بانکداری خرد، شرکتی، اختصاصی و مجازی، بهبود روابط با نهادهای بالا دستی و افزایش سرمایه از جمله اقدامات بزرگ ماندگار دکتر بت‌شکن در بانک اقتصادنوین بوده است.
فتحعلی در تشریح شاخصه‌های مدیرعامل جدید بانک اقتصادنوین نیز گفت: آقای معتمدی از مدیران با سابقه و توانمند نظام بانکی است که حضورش در بانک زمینه‌ساز اثرات مثبت و ماندگار خواهد بود.
وی مدیرعامل جدید بانک اقتصادنوین را آگاه به مسایل روز بانکی دانست و گفت: مجموعه بانک اقتصادنوین با تمام توان در راستای تحقق اهداف مدیرعامل جدید بانک خواهد کوشید.
در این مراسم مهندس صدر هاشمی‌نژاد عضو هیات موسس بانک اقتصادنوین نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه بانک اقتصادنوین این توفیق را داشته است که در تمامی سال‌های گذشته با وجود دشواری ها به روند رو به رشد خود ادامه دهد، افزود: بزرگترین افتخار بانک اقتصادنوین در 12 سال گذشته دوری از حاشیه و تبدیل شده با بانکی خوشنام است.
مهندس صدر هاشمی‌نژاد با ابراز امیدواری تداوم ارتباط دکتر بت‌شکن با بانک اقتصادنوین گفت: حسن معتمدی با پشتوانه ارزشمندی از تجربه و تخصص مسیر توسعه و رشد پایدار بانک را ادامه خواهد داد و نقش موثر بانک اقتصادنوین در نظام بانکی کشور تداوم خواهد داشت.
دکتر محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل پیشین بانک اقتصادنوین نیز در این مراسم گفت: چالش‌های پیش روی نظام بانکی در دو سال گذشته بی‌سابقه بود، ولی با توکل و تلاش همه همکاران بانک، اقتصادنوین توانست در این سال‌ها نیز به روند رو به رشد خود ادامه دهد.
وی با تاکید بر تداوم همراهی با بانک اقتصادنوین گفت: در طی سال‌ها همواره برنامه‌های بانک بر اساس سه محور اصلی سرمایه انسانی، سرمایه اجتماعی و سرمایه ذاتی بانک تدوین و اجرا شد.
مدیرعامل سابق بانک اقتصادنوین سعه صدر، توجه به نظرات کارشناسان، مشارکت جمعی، شایسته سالاری، محیط پر نشاط سازمانی، قدرشناسی، تلاش برای اعتلای کرامت انسان، شفافیت، پاسخگویی به ارکان نظارتی، مشتری مداری، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و …. را از شاخصه‌های توجه به سه محور مذکور دانست و گفت: دستاوردها و موفقیت‌ها نتیجه تلاش همکاران در تمام سطوح است.
در ادامه مراسم معرفی مدیرعامل جدید بانک اقتصادنوین، حسن معتمدی مدیرعامل جدید بانک اقتصادنوین نیز طی سخنانی با اشاره به توانمندی‌های مدیرعامل پیشین بانک اقتصادنوین، اظهار داشت: دکتر بت‌شکن مدیری توانمند و لایق بود که توانست در کسب موفقیت‌های بانک سهم بسزایی داشته باشد.
وی ضمن گرامیداشت یاد مرحوم "دکتر نوربخش" رئیس کل فقید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، گفت: همکاری با ایشان آموزه‌های فراوانی به همراه داشت که یکی از آنها لزوم توجه به استمرار تمایز آفرینی درخدمات بانکی است.
وی گفت: در فضای رقابتی حاکم بر نظام بانکی با بکوشیم نقطه تمایز بانک به عنوان بانک پیشگام و الگوی نظام بانکی شود.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین درک مزیت‌های رقابتی را لازمه ایجاد تمایز دانست و گفت: در شرایط فعلی ایجاد تمایز ماندگار در کلیه فعالیت‌ها و بخش‌های بانک، استمرار روند رو به رشد بانک را تضمین خواهد کرد.
حسن معتمدی از مدیران با سابقه نظام بانکی و دارای بیش از 35 سال سابقه در عرصه بانکداری کشور می‌باشد. وی با تحصیلات MBA از آمریکا بعنوان بورسیه بانک مرکزی به خدمت آن بانک درآمد. معاونت و ریاست ادارات بین‌الملل و نظارت ارز بانک مرکزی، عضویت هیات مدیره بانک تجارت، مشاور ریاست کل بانک مرکزی، مدیرکل سیاست‌ها و مقررات ارزی بانک مرکزی، مدیرکل نظارت بر بانک‌ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی، عضو و رئیس هیات مدیره شرکت‌ها از جمله: سرمایه‌گذاری ملی ایران و بیمه نوین، عضویت در کمیسیون‌ها و کمیته‌های تخصصی بانک مرکزی و رئیس کمیته پولی بانکی و بیمه مجمع تشخیص مصلحت نظام و قائم مقام بانک اقتصادنوین از جمله سوابق اجرایی مدیرعامل جدید بانک اقتصادنوین است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =