بیش از ۸۰ میلیون تراکنش توسط خودپردازهای بانک ملی ایران

در طی یک ماه صورت گرفت:

بانک ملی ایران در راستای گسترش بانکداری الکترونیک و خدمات نوین، با توسعه شبکه پرداخت الکترونیک از طریق خودپردازها و پایانه‌های فروش (pos) همچنین ارائه سبد متنوعی از محصولات الکترونیکی، نظیر کارت های برداشت، کارت اعتباری، کارت هدیه، بن کارت، سفرکارت، کارت خانواده و … همواره در جلب رضایت مشتریان خود پیش قدم بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،براین اساس بانک ملی ایران با 6 هزار و 434 دستگاه خودپرداز فعال و 80 میلیون و 157 هزار و 866 تراکنش مالی طی 30 روز منتهی به پایان مرداد ماه 92 به مشتریان خدمت ارائه نموده است.
همچنین پایانه‌های فروش (pos) بانک ملی ایران نصب شده در مراکز فروشگاهی با فراوانی 474 هزار و 837 دستگاه، 39 میلیون و 299 هزار و 358 تراکنش مالی طی مرداد ماه 92 داشته‌اند.
گفتنی است بانک ملی ایران در جشنواره «عید تا عید» (قربان تا غدیر) شرکت داده ورزی سداد که از تاریخ 26 شهریور تا اول آبان امسال برگزار شد به پذیرندگان فعال پایانه های فروش که بیشترین تراکنش مالی را داشتند جوایز ویژه و ارزنده ای نظیر خودروی نیسان تیانا، مگان، پژو پارس، پراید، تلویزیون و ده ها جایزه ارزنده دیگر در نظر گرفته بود که در ایام عید سعید غدیر خم به برندگان اهدا شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  6