مسابقه بزرگ پژوهشهای بانکداری اسلامی در سال ۲۰۱۴

بانک توسعه اسلامی در نظر دارد در سال 2014 میلادی، به منظور تشویق موسسات شایسته و ایجاد فضای رقابتی بین موسسات اقتصادی و تحقیقاتی 56 کشور عضو بانک مذکور، مسابقه بزرگ پژوهشهای بانکداری اسلامی برای کشورهای عضو که دارای تحقیقات و دستاوردهای ملموس و موثر بر اقتصاد اسلامی در کشورهای خود باشند، برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از تارنمای پزوهشکده پولی و بانکی،بانک توسعه اسلامی (IDB)، در نظر دارد در سال 2014 میلادی، مطابق رویه سالانه خود، به منظور تشویق موسسات شایسته و ایجاد فضای رقابتی بین موسسات اقتصادی و تحقیقاتی 56 کشور عضو بانک مذکور، یک جایزه نقدی، نشان افتخار و گواهینامه به اشخاص حقیقی، دانشگاه‌ها، موسسات پولی و مالی اسلامی و نهادهای کشورهای عضو که دارای تحقیقات و دستاوردهای ملموس و موثر بر اقتصاد اسلامی در کشورهای خود باشند، اعطا نماید.

مقالات و دستاوردهای ارائه شده می‌بایست دارای تحقیقات مستند و مستدل و عملیاتی در زمینه‌های «بانکداری و تامین مالی اسلامی» بوده و قبلاً در مجلات تخصصی و دانشگاهی مرتبط، چاپ یا از سوی نهادهای دانشگاهی معتبر تایید شده باشند. همچنین نتایج این تحقیقات بایستی دارای اثرات کارآمد بر توسعه بانکداری و تامین مالی اسلامی بوده و قبلاً از سوی نهادهای بین‌المللی جایزه ای کسب نکرده ‌باشند.

علاقمندان و متقاضیان شرکت در این مسابقه بزرگ بین المللی، می‌بایست به منظور دریافت فرم‌ تقاضانامه، بروشور کامل و اطلاعات تکمیلی، به سایت «سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران» وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی به نشانی اینترنتی www.oietai.ir و یا سایت «موسسه تحقیقات و آموزش اسلامی» به نشانی www.irti.org مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، متقاضیان بایستی فرم‌های مرتبط را به همراه نامه رسمی و اطلاعات و مدارک مورد اشاره در بروشور، حداکثر تا تاریخ 30 آبان سال جاری به نشانی موسسه تحقیقات و آموزش بانکداری اسلامی و یا به ایمیل idbprize@isdb.org ارسال نمایند.

مطلوبست متقاضیان شرکت در این مسابقه، پس از ارسال مستندات خود، مراتب را طی نامه‌ای به «سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران»، اعلام فرموده تا تعداد شرکت‌کنندگان از کشور جمهوری اسلامی ایران، رسماً طی مکاتبه‌ای به ریاست محترم بانک توسعه اسلامی منعکس و مورد پیگیری آتی قرار گیرد.

بانک توسعه اسلامی (IDB)، یکی از موسسات بزرگ مالی بین‌المللی و از نهادهای تخصصی سازمان کنفرانس اسلامی در 20 اکتبر 1975 از سوی بیست و دو کشور اسلامی در شهر جده عربستان سعودی، شروع به کار نموده و تاکنون در جهت هدف خود یعنی کمک به توسعه اقتصادی و پیشرفت اجتماعی کشورهای عضو تلاش‌های مثبتی داشته است.

بانک مذکور مدتهاست که به بهانه اعطای جایزه، اقدام به شناسایی، معرفی و تقدیر از برجستگان حوزه بانکداری، مالی و اقتصاد اسلامی نموده است. این اقدام هر ساله از طریق تعامل با محققین و فعالان خلاق و نوآور این عرصه و مشارکت برجسته ایشان در ترویج و توسعه جوانب نظری و کاربردی این حوزه‌ مهم علوم انسانی – اسلامی صورت می‌پذیرد.

چگونگی شرکت در مسابقه

مشخصات و شماره تماس موسسه آموزشی و پژوهشی بانک توسعه اسلامی، به منظور دریافت فرم‌ها و آگاهی از شرایط و ضوابط شرکت در مسابقه، به شرح ذیل می‌باشد:

www.irti.org
IDB Prize Preperatory Comittee

Islamic Research & Training Institute

Islamic Development Bank

P.O.Box 9201 Jeddah 21413- Saudi Arabia

Tel:00966-2-6466112/6466376

Fax:00966-2-6378927

Email:idbprize@isdb.org

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  1  =