برگزاری دومین گردهمایی نمایندگان بیمه آسیا

دومین گردهمایی نمایندگان بیمه آسیا روز پنجشنبه نهم آبان ماه سال جاری با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران، مشاوران، رؤسای شعب ،معاونان مدیران، رؤسای ادارات و نمایندگان حقیقی و حقوقی سراسر کشور در محل سالن وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بیمه آسیا،دکتر ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی ضمن تاکید بر گستردگی و توان فنی شبکه فروش بیمه آسیا، از آنان به عنوان افرادی مجرب، وفادار و صادق در خانواده بزرگ بیمه آسیا یاد کرد و افزود: اعضای شبکه فروش به عنوان سفیران و نمایندگان شرکت، نقش بسزایی در ارتقاء جایگاه برند بیمه آسیا دارند.
مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به جایگاه بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور، افزود: شرکت بیمه آسیا با برخورداری از قدمتی پنجاه و چهار ساله بایستی به جایگاه و رتبه بالاتری در صنعت بیمه کشور دست یابد و این مهم با تلاش و همدلی کارکنان، نمایندگان و سهامداران به عنوان اعضای خانواده بزرگ بیمه آسیا میسر خواهد شد.
علیرضا حجتی مدیر امور نمایندگان و کارگزاران و دبیر گردهمایی قبل از سخنرانی مدیرعامل، گزارشی از روند برگزاری گردهمایی به مدعوین ارائه داد.
سخنرانی مهندس محمد علی بخشی زاده، مدرس دانشگاه با عنوان تکنیک های فروش بیمه، از دیگر بخش های این گردهمایی بود.
معاونین مدیرعامل در بیمه های اموال، بیمه های اشخاص و مسئولیت و قائم مقام معاونت مالی، اقتصادی و منابع انسانی ، توسعه بازار و شبکه فروش از دیگر سخنرانان این همایش بودند.
تقدیر و قدردانی از نمایندگان ممتاز، برتر ،نمونه و پیشکسوت آغازگر بخش دوم گردهمایی بود که با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جوایز ادامه یافت.
پایان بخش دومین گردهمایی نمایندگان بیمه آسیا اجرای پنج قطعه موسیقی محلی توسط گروه رستاک بود .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

74  ⁄    =  74