تخصصی‌سازی خدمات مورد استقبال مشتریان بانک اقتصاد نوین

حسن معتمدی در بازدید از دفتر بانکداری شرکتی شرق این بانک:

مدیرعامل بانک اقتصادنوین بابیان اینکه بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین خدمات مورد نیاز مشتری در تمام عرصه‌ها تامین خواهد کرد.گفت:بانک اقتصادنوین با درک اهمیت ارایه خدمات مناسب به مشتریان، نسبت به تخصصی‌سازی خدمات اقدام کرد که این روش مورد استقبال مشتریان بانک قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، حسن معتمدی مدیرعامل این بانک در مراسم بازید از دفتر بانکداری شرکتی شرق تهران افزود: بانک اقتصادنوین با درک اهمیت ارایه خدمات مناسب به مشتریان، نسبت به تخصصی‌سازی خدمات اقدام کرد که این روش مورد استقبال مشتریان بانک قرار گرفته است.

data-src=http://www.en-bank.com/images/website/PicForNews/News920828.gif
وی اظهار داشت: رضایت مندی مشتریان استراتژی تغییر ناپذیر بانک اقتصادنوین است که تخصصی‌سازی خدمات نیز در همین راستا صورت گرفته است.

معتمدی گفت: در این راستا پیش‌بینی‌های لازم برای ارایه خدمات متنوع از طریق دفاتر بانکداری شرکتی صورت گرفته به طوری که مشتریان از طریق دفاتر بانکداری شرکتی خدمات مختلفی پولی و مالی از قبیل خدمات ارزی و صرافی، لیزینگ، بیمه، کارگزاری، تامین سرمایه و …. دریافت می‌کنند.

وی تاکید کرد، برای ارایه خدمات مناسب توسط دفاتر بانکداری شرکتی این دفاتر تعاملات نزدیکی با شرکت های گروه اقتصادنوین دارند.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین در ادامه با اشاره به اینکه خدمات مورد نیاز مشتریان بانکداری شرکتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید تامین شود، گفت: نقش مدیران حساب در ارایه خدمات باکیفیت به مشتریان بانکداری شرکتی بسیار تعیین‌کننده و موثر است که این موضوع اهمیت کار مدیران حساب را دو چندان می‌کند.

وی آگاهی مدیران حساب از جزییات مربوط به مشتریان و حوزه کاری‌شان را مهم توصیف کرد و گفت: مدیران حساب باید با شناخت عرصه‌های مختلف بازار، قدرت تحلیل خود را در خصوص حوزه‌های مختلف افزایش دهند تا بتوانند به مشتریان کمک کنند.

مسعود مهردادفر معاون بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین نیز در این مراسم گفت: دفاتر بانکداری شرکتی با همکاری شعب بانک خدمات مناسبی به مشتریان ارایه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمات بانکداری شرکتی از طریق دفاتر ویژه به مشتریان ارایه می‌شود گفت: مدیران حساب تحصیلکرده، با دانش و جوان در این دفاتر خدمات مورد نیاز مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ایشان ارایه می‌کنند.

در حاشیه این مراسم مدیرعامل بانک اقتصادنوین از شعبه نفت بازدید و با همکاران این شعبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  15