مشاور روحانی: مسیر قانون برای رفع فیلتر فیس بوک

مشاور رسانه ای رییس جمهوری درباره رفع فیلتر فیس بوک، گفت: کمیته تعیین مصادیق جرایم رایانه ای وظایف قانونی دارد و رفع فیلتر فیس بوک نیز باید در این کمیته مسیر قانونی خود را پشت سر بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایرنا از خبرگزاری خانه ملت ،محمدرضا صادق درباره برگزاری جلسه هفته گذشته خود با نمایندگان 6 وزیر عضو شورای عالی فضای مجازی (وزرای علوم، تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اطلاعات، دادگستری، ارتباطات و فناوری اطلاعات و آموزش و پرورش) گفت: این جلسه در راستای جلساتی بود که همواره با نمایندگان دولت در بخش های مختلف شوراها و کمیسیون ها برگزار می کنیم که این مهم امری عادی تلقی می شود.
 
وی، ادامه داد: ما در گذشته هم با نمایندگان دولت در کمیته تعیین مصادیق جرایم رایانه ای جلسه داشتیم که این جلسه نیز همانند سایر نشست هایی است که با رسانه ها و موضوعات مختلف برگزار می شود.
 
مشاور رسانه ای رییس جمهور، در پاسخ به این سوال که آیا شما به عنوان مشاور رسانه ای رئیس جمهور قصد دارید مشکل فیس بوک را حل کنید، گفت: کمیته تعیین مصادیق جرایم رایانه ای وظایف قانونی خود را دارد و هر اقدامی در این زمینه نیز باید مسیر قانونی خود را طی کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  18