نمادهای بانکی گوی سبقت را ربودند

شاخص کل بورس در دقایق ابتدایی معاملات امروز با ثبت رکورد تازه‌ای از نیمه قله 79 هزار واحد عبور کرد و ارزش بازار نیز از مرز 389 هزار میلیارد تومان فراتر رفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در بازار امروز بورس برترین تقاضا به نمادهای پتروشیمی و بانکی اختصاص دارد. اما در مقابل پالایش نفت تهران، بیمه سامان، پالایش نفت لاوان، تأمین مواد اولیه فولاد صبانور و سیمان لار سبزوار برترین عرضه بازار را دارد.
در معاملات امروز نفت و گاز پارسیان، هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تأمین، بانک ملت، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، سرمایه‌گذاری غدیر و پتروشیمی پردیس بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل پالایش نفت بندر‌عباس بیشترین تأثیر منفی بر شاخص گذاشته است.
صف خرید در گروه‌های خودرویی، بانکی و برخی نمادهای بازار در حالی شکل گرفت که با آمدن اخبار سیاسی مبنی بر کاهش تحریم‌ها و چشم‌انداز مثبت سیاسی با روند مثبت به کار خود ادامه می‌دهند.
در فرابورس نیز شاخص با رشد 20 واحدی را تجربه کرد و برای اولین بار 868 واحدی شد و ارزش بازار اول و دوم نیز 72 هزار و 500 میلیارد تومان شد.
در این بازار پتروشیمی مارون، پتروشیمی جم، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی خراسان بیشترین تأثیر مثبت را داشته‌اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

57  +    =  61