حمایت ۵۰ هزار یورویی بیمه توسعه از مسافران خارج از کشور

نائب رییس هیات مدیره شرکت بیمه توسعه، از تحت پوشش قرار گرفتن مسافران خارج از کشور دارنده بیمه نامه مسافرتی توسعه، تا سقف 50 هزار یورو در سراسر جهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا دکتر خلیل زاده ضمن بیان این مطلب، گفت: بر اساس تسهیلات در نظر گرفته شده در بیمه نامه درمان مسافرتی این شرکت، مسافرانی که قصد سفر به هر نقطه از سراسر جهان را دارند، می توانند با در اختیار داشتن بیمه نامه مسافرتی بیمه توسعه، تا سقف 50 هزار یورو تحت درمان رایگان در کشور ثالث و یا دریافت هزینه های پزشکی در کشور مبداء قرار گیرند.

 

 

وی به پوشش های این بیمه نامه اشاره و خاطرنشان کرد: بر همین اساس، هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان ها در خارج از کشور، جابجایی یا بازگرداندن بیمه گذار به کشور در طول سفر در اثر بروز بیماری یا حادثه، پرداخت هزینه فوریت های دندانپزشکی، بازگشت اعضای درجه یک خانواده همراه بیمه گذار به کشور و نیز سفر اضطراری یکی از افراد درجه یک خانواده از جمله پوشش های در نظر گرفته شده در این بیمه نامه به شمار می رود.

 

 

نائب رییس هیات مدیره شرکت بیمه توسعه، یادآور شد: بازگرداندن متوفی، سفر اضطراری یکی از اعضای درجه یک خانواده، تحویل داروهای ضروری، بازگشت اضطراری به کشور به دلیل فوت یکی از اعضای نزدیک خانواده، حواله تضمینی وجوه نقد، معاضدت حقوقی و فقدان گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه در خارج از کشور از دیگر پوشش هایی است که در این بیمه نامه در نظر گرفته شده است.

 

 

به گفته خلیل زاده، یافتن و ارسال بار و ملزومات شخصی مسافر، تاخیر در حرکت هواپیما ( وسیله نقلیه) و ارسال پیام و اطلاعات مربوط به مراجع درمانی در مواقع ضروری از جمله این پوشش هاست، ضمن آن که خسارت فقدان بار تحویلی به هواپیما و خسارت تاخیر در ورود بار همراه مسافر نیز برای دارندگان این بیمه نامه جبران می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

94  −  91  =