دلار به زیر ۲۹۰۰ تومان سقوط کرد

در پی آغاز روند نزولی نرخ ارز از ابتدای هفته جاری هم‌اکنون نرخ دلار در بازار آزاد نسبت به روز قبل سقوط کرده و به ارزش 2890 تومان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،امروز (دوشنبه چهارم آذرماه) نرخ انواع ارز در بازار آزاد نسبت به روز گذشته با نوسان نزولی همراه شده است، البته سیر نزولی دلار و سایر ارزهای معتبر از ابتدای هفته رسماً کلید خورد و تا امروز ادامه پیدا کرده است.

توافق هسته‌ای در مذاکرات ژنو چراغ سبز کاهش قیمت در بازار ارز و به‌خصوص دلار طی روز گذشته تلقی می‌شود و فعالان بازار معتقدند جوّ روانی مثبتی که در بازار به‌خاطر مذاکرات ایجاد شده است زمینه کاهش قیمت دلار را فراهم کرده است.

هم اکنون در آغاز معاملات رسمی صرافی‌ها نرخ دلار در بازار آزاد 2890 تومان مشخص شده و در تابلوی صرافی‌ها برای فروش همین نرخ درج شده است. نرخ دلار البته تا ظهر دیروز 2940 تومان بود و در پایان معاملات به 2915 تومان کاهش پیدا کرد و ادامه روند نزولی موجب ثبت نرخ فعلی دلار در بازار شد.

یورو نیز در صرافی‌ها هم اکنون (ساعت 11:10 دقیقه) به ارزش 3940 تومان، پوند انگلیس به ارزش 4750 تومان، درهم امارات متحده عربی به ارزش 795 تومان و یوان چین به ارزش 480 تومان قیمت گذاری شده و به متقاضیان فروخته می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  2