معرفی برترین روابط عمومی های صنعت بیمه

مراسم اختتامیه سومین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه با هدف برقراری پویایی روابط عمومی های صنعت بیمه همزمان با بیستمین همایش بیمه و توسعه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از افق بیمه شهریار شیبانی مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران  با بیان این مطلب از «تقدیر و تجلیل از فعالان عرصه روابط عمومی های صنعت بیمه و معرفی آثاربرتر»،«ایجاد رقابت ،تحول، پویایی و نوآوری در روابط عمومی های صنعت بیمه، به اشتراک گذاردن تجربیات پدیدآورندگان آثار برتر با سایر مجموعه های همکار» و «برقراری وحدت رویه در فرهنگ سازی بیمه» به عنوان اهداف برگزاری این جشنواره نام برد.
وی افزود: آثار دریافتی روابط عمومی شرکت های بیمه در فاصله ابتدای مهر سال 1391تا پایان مهر سال 1392تولید شده و شرکت های بیمه آثار خود را را تا روز بیستم آبان به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.
وی با بیان اینکه آثار در حوزه های مختلف و تخصصی انتشارات، ارتباط با رسانه‌ها، امور هنری، روابط عمومی الکترونیک، تبلیغات، ارتباط درون سازمانی، پژوهش اجتماعی، مدیریت روابط عمومی، کارشناس برتر روابط عمومی و خلاقیت در بخش توسعه بیمه های طبقه بندی شده اند، گفت: آثار دریافتی پس از جمع بندی در اختیار تیم داوران قرار گرفته و از برندگان آثار در روز سیزده آذر در مراسمی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه تقدیر خواهدشد.
به گفته شیبانی بیش از 250 اثر در حوزه های مختلف به دیبرخانه رسیده و از بین این آثار به 11 اثر برتر جوایزی تعلق خواهد یافت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5