اتحادیه اروپا کشتیرانی جمهوری اسلامی و ۱۵ شرکت دیگر را دوباره تحریم کرد

شورای اتحادیه اروپا شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و 15 شرکت دیگر را که توانسته بودند حکم لغو تحریم خود را در دادگاه عمومی اروپا بدست بیاورند دوباره در فهرست تحریم ها قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم به نقل از لد استار،‌ شورای اتحادیه اروپا شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را که توانسته بود حکم لغو تحریم خود را در دادگاه عمومی اتحادیه اروپا بدست بیاورد مجددا در فهرست تحریم های این اتحادیه قرار داد.

اتحادیه اروپا به جای رجوع به دادگاه استیناف این شرکت را دوباره در فهرست تحریم های خود قرار داده است. 

دادگاه عمومی اروپا در ماه سپتامبر وضع تحریم ها علیه خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و چندین شرکت ایرانی دیگر را غیرقانونی اعلام کرده بود. 

بر اساس حکم دادگاه،‌ اتحادیه اروپا نتوانسته بود اطلاعات و شواهد کافی در مورد نقش این شرکت ها در فعالیت های هسته ای ایران ارائه دهد.

بروکسل با توجه به احتمال صدور حکم علیه خود در دادگاه استیناف برای حفظ رژیم تحریم ها علیه ایران مجبور شده است کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را دوباره در فهرست تحریم ها قرار دهد. 

علاوه بر شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران 15 شرکت ایرانی دیگر نیز دوباره در فهرست تحریم های اتحادیه اروپا قرار گرفته اند. این شرکت ها یا وابسته به شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بوده یا از جانب آن فعالیت می کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  45