تخفیف‌های محصولات دیجیتالی در جمعه سیاه

دنیای‌اقتصاد- جمعه سیاه بالاخره رسید. این جمعه البته چندان هم سیاه نبوده و اتفاقا پر از هیجان و حس تازگی است، چون محصولات و اجناس مختلف با قیمت‌هایی ارزان‌تر از همیشه عرضه می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،جمعه سیاه در واقع اولین جمعه بعد از روز شکرگزاری است که در آمریکا و اغلب کشورهای اروپایی به صورت هر ساله برگزار می‌شود. به عقیده اغلب مردم این روز آغاز فصل خرید کریسمس و به این ترتیب فرصت خوبی برای خرید هدایای سال نو میلادی است. در واقع همین موضوع هم باعث شده است که شرکت‌های مختلف و حتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ دنیا به دنبال فروش و سهم بیشتر بازار، محصولات خودشان را در این روز با قیمت‌های ارزان‌تر عرضه کنند.

 با این اوصاف در جمعه سیاه محصولات متنوع و مختلفی عرضه می‌شوند که در این میان، محصولات دیجیتالی و الکترونیکی جایگاه خاص خودشان را دارند. از آنجایی که این محصولات در دهه‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و کوچک‌تر و شخصی‌تر شده‌اند، به انتخاب‌های خوب و مناسبی برای هدیه سال نو هم تبدیل شده‌اند. به این ترتیب است که هر سال در جمعه سیاه شرکت‌های بزرگ تکنولوژی هم محصولات خودشان را با قیمت‌های ارزان‌‌تر عرضه می‌کنند تا بتوانند فروش بیشتری هم به دست بیاورند. در جمعه سیاه امسال که با روز بیست و نهم ماه نوامبر مصادف شده بود، محصولات دیجیتال با تخفیف 5 دلاری برای یک بازی ویدئویی گرفته تا تخفیف 150 دلاری برای یک لپ تاپ حرفه‌ای عرضه شدند تا بتوانند نظر اغلب خریداران را به خودشان جلب کنند. حالا مجله آنلاین The Verge به بررسی و معرفی بهترین محصولات دیجیتالی عرضه شده در جمعه سیاه امسال پرداخته است که آنها را در اینجا می‌بینید:

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  −  51  =