سقف وام مسکن مهر افزایش یافت

رییس سازمان ملی زمین و مسکن از افزایش سقف وام مسکن مهر خبر داد و گفت: قرار‌داد‌های حدود دو میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر برای اقدامات اجرایی به بانک معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه چهارمین نمایشگاه راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: قرار بود امروز وزیرراه و شهرسازی درباره میزان افزایش وام مسکن مهر با بانک مرکزی جلسه داشته باشد که به دلیل سفر وزیر به استان بوشهر و بازدید از مناطق زلزله‌زده، این جلسه به هفته آینده موکول شد.
 وی در پاسخ به اینکه چه میزان واحد مسکونی مهر باقی‌مانده است؟ گفت: تا آخر آذر واحد‌های مسکونی مهر تعیین تکلیف می‌شوند و با قاطعیت می‌گویم که تمامی مشکلات مسکن مهر رسیدگی می‌شود.
 پژمان اظهار کرد: تعداد این واحد‌های مسکونی آنقدر زیاد است که تا دو یا سه سال دیگر به اتمام می‌رسند.
 معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: حدود یک میلیون و 100 هزار واحد مسکن مهر باقی‌مانده که براساس تقسیم‌بندی تعیین تکلیف می‌شوند.
 وی تاکید کرد: براساس همه تعهدات و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده واحد‌های مسکونی مهر تعیین تکلیف می‌شوند.
 به گفته‌ رییس سازمان ملی زمین و مسکن برخی واحد‌های مسکونی مهر در مرحله‌ سفت‌کاری هستند و برخی دیگر نیز در مراحل پایانی کار قرار دارند.
 پژمان گفت: دولت تنها زمین را در اختیار تعاونی‌ها قرار داد و تعاونی‌ها و مردم با یکدیگر کار کردند که در برخی موارد مشکلاتی به وجود آمد که در حال پیگیری است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  3