پرداخت خسارت خودرو از طریق کارت‌های ویژه

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در جمع کارکنان بیمه کوثر استان یزد گفت: شرکت بیمه کوثر به عنوان اولین شرکت اقدام به حذف چک از سیستم و پرداخت خسارت خودرو از طریق کارت‌های ویژه و همچنین استفاده از کد ملی به جای دفترچه خدمات درمانی و کارت درمان کرده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای اقتصاد مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در جمع کارکنان بیمه کوثر استان یزد اظهار کرد: بیمه در سطح کلان در کنار بانک و بورس، سه ضلعی هستند که در حوزه اقتصادی کشور می‌توانند، نقش مهمی را بیافرینند. عبدالرسول عطایی با بیان اینکه بیمه نقش بزرگی در پدافند غیرعامل می‌تواند به وجود آورد، افزود: بیمه کوثر نگرانی ناشی از خطر از زندگی مردم و فعالیت‌های اقتصادی را به حداقل می‌رساند که می‌تواند، امنیت را به ارمغان آورد.

وی پایبندی به ارزش‌های اسلامی، انتخاب نمایندگان و توجیه آنان نسبت به اعتقادات نظام جمهوری اسلامی ایران، صداقت و عدالت را از ارزش‌های حاکم در شرکت بیمه کوثر دانست و گفت: دادن فرصت رشد به کارکنان، ایجاد محیط پویا، معنی‌دار کردن وظایف روزانه و شکستن قوانین دست و پا گیر از جمله مواردی است که به ایجاد یک شرکت ایده‌آل کمک خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  63  =  71