بانک تجارت مانع افت بیشتر شاخص بورس شد

شاخص بورس تهران پس از دو روز حرکت طوفانی و فتح قله‌های 83 و 84 هزار واحد، امروز بر اساس پیش‌بینی‌ها به فاز استراحت رفت و با افت 678 واحدی مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا به این ترتیب بورس تهران پس از دو روز پا روی ترمز گذاشت و دوباره به کانال 83 هزار واحدی بازگشت.
در بازار امروز شرکتهای مطرحی چون هلدینگ خلیج فارس، گل گهر، نفت و گاز پارسیان، غدیر، چادرملو، توسعه معادن و فلزات، پالایش بندرعباس، تاپیکو، بانک ملت، پتروشیمی پردیس و بانک پارسیان تاثیر منفی روی شاخص گذاشته و موجب رسیدن دماسنج بازار سرمایه به 83 هزار و 806 واحد شدند.
این در حالی است که شرکت‌های مخابرات، ملی مس، بانک تجارت، ایران خودرو، سایپا، پالایش نفت اصفهان و نفت بهران با رشد خود مانع از افت بیشتر شاخص بورس شدند.
همچنین در بازار امروز شرکتهای مپنا، سرمایه‌گذاری رنا و سایپا از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و کشتیرانی و سرمایه گذاری سایپا از بیشترین تقاضای فروش برخوردار شدند.
در مجموع در بازار امروز بیش از یک میلیارد سهم به ارزش 541 میلیارد تومان معامله شد و ارزش بازار سرمایه به 409 هزار میلیارد تومان رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄  10  =