افزایش ۱۰ برابری خرید آنلاین به‌وسیله موبایل

فروشگاه اینترنتی Snapdeal هند اعلام کرد که 30 درصد از سفارشات دریافتی این فروشگاه از طریق تلفن‌های همراه به ثبت رسیده و خرید آنلاین کالا به‌وسیلة موبایل طی یک سال گذشته 10 برابر بیشتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،این فروشگاه آنلاین به‌تازگی مطالعه‌ای روی تراکنش‌های مبتنی بر تلفن همراه و ترافیک وب‌سایت خود طی 6 ماه گذشته انجام داده است. Snapdeal هر ماه به‌طور متوسط 35 تا 40 میلیون بازدید دارد که متوسط بازدید از نسخه همراه این وب‌سایت 12 میلیون بار در ماه است.

این فروشگاه اینترنتی اعلام کرد: «در حال حاضر 30 درصد از مجموع سفارشات از طریق تلفن همراه ثبت شده، و این رویه طی 12 ماه گذشته 10 برابر افزایش پیدا کرده است».

نتایج این مطالعه نشان داد که 75 درصد از تراکنش‌های مبتنی بر تلفن همراه به‌صورت پرداخت حضوری و 25 درصد به‌صورت پیش‌پرداخت به ثبت رسیده است.

این درحالیست که 80 درصد از کاربران به‌طور مستقیم و نه از طریق کلیک روی تبلیغات تلفن همراه وارد وب‌سایت این فروشگاه اینترنتی می‌شوند.

براساس این مطالعه، بیش از 60 درصد از بازدیدکنندگانی که به‌وسیله تلفن همراه به این فروشگاه سر می‌زنند پیش‌تر با این وب‌سایت آشنایی نداشته و این مساله نشان می‌دهد که موج جدیدی از تراکنش‌های مبتنی بر تلفن همراه در راه است.

در میان محصولات این فروشگاه، گوشی‌های هوشمند، لباس‌های مردانه و زنانه، حافظه فلش، کارت حافظه و کفش‌های مردانه بیشترین فروش را از طریق تلفن همراه داشته‌اند.

از سوی دیگر 86 درصد از کاربران به‌وسیله مرورگر پیش‌فرض اندروید، اپرا مینی، کروم و UC به این فروشگاه اینترنتی سر زده و 92 درصد از سفارشات از طریق این مرورگرها به ثبت رسیده است. همچنین 71 درصد از مشتریان این فروشگاه را کاربران سیستم‌عامل اندروید و 12 درصد را کاربران iOS تشکیل می‌دهند./منبع:وسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  3