حضور شرکت پرداخت الکترونیک سامان در نوزدهمین نمایشگاه الکامپ

سامان پرداخت در نمایشگاه الکامپ به ارائه آخرین و نوین‌ترین توانمندی‌ها و راهکارهای خود در این زمینه خواهد پرداخت;مراجعان می‌توانند در خصوص محصولات و خدمات این شرکت اعم از پرداخت با تلفن همراه (سامانه #724*)، درگاه پرداخت اینترنتی و دستگاه‌های کارتخوان بانکی اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، در دهمین سال تاسیس خود، افتخار دارد میزبان حضور گرم شما در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیک (الکامپ 2013) باشد.  از شما همراهان همیشگی دعوت می‌کنیم تا ضمن بازدید از غرفه سپ در این نمایشگاه، با آخرین دستاوردها و راهکارهای این شرکت در زمینه پرداخت‌های الکترونیک از نزدیک آشنا شوید.

سامان پرداخت در مهمترین رویداد نمایشگاهی کشور در حوره تجارت الکترونیک، به ارائه آخرین و نوین‌ترین توانمندی‌ها و راهکارهای خود در این زمینه خواهد پرداخت. مراجعان محترم می‌توانند در خصوص محصولات و خدمات این شرکت اعم از پرداخت با تلفن همراه (سامانه #724*)، درگاه پرداخت اینترنتی و دستگاه‌های کارتخوان بانکی اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

همچنین مسابقه عکاسی ویژه علاقه‌مندان نیز روز جمعه 15 آذر ماه برگزار خواهد شد. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  2