سرویس‌های U.S. Bank در حوزه بانکداری همراه

بانک آمریکایی یو اس بانک (U.S. Bank) به دنبال تلاش های تحسین برانگیزی که در ارتقاء سطح سرویس های بانکداری همراه از خود نشان داده است، جایزه برترین فناوری ابتکاری در بانکداری (Best Technology Initiative in Banking) را از آن خود کرد.

 سه نامزد دیگر دریافت این جایزه عبارت بودند از بانک دویچه آلمان، بی ان پی پاریباس (BNP Paribas) و Bank Islam Brunei Darussalam.

به گزارش شرکت ملی انفورماتیک به نقل از پایگاه Online Banking Industry News، امروزه به مدد فناوری های نوین بانکی و نرم افزارهایی که در این خصوص تهیه و منتشر شده است، تلفن همراه علاوه بر کارکردهای عادی بانکی از قبیل چک کردن موجودی و یافتن نزدیک ترین دستگاه خودپرداز، می تواند به امور عمیق تری نیز بپردازد. استفاده از دوربین موبایل برای خواباندن چک به حساب و پرداخت صورتحساب ها از آن جمله است.

یو اس بانک یکی از نخستین بانک های بزرگی است که با ارائه نرم افزار DepositPoint در سال 2010 و عرضه اپلیکیشن Mobile Photo Bill Pay در مارس سال جاری (اسفند 1391) توانست در این زمینه به خوبی هنرنمایی کند.

این فناوری ها در واقع برای انجام کاری که بسیاری از مشتری ها با آن آشنا هستند، صورت می گیرد: پرداخت الکترونیکی صورتحساب ها. با این تفاوت که در آن، از دوربین موبایل استفاده می شود.

Niti Badarinath نایب رئیس و مدیر بخش بانکداری همراه یو اس بانک با اشاره به این که وارد کردن اطلاعات به طور دستی در موبایل، کاری ثقیل و وقت گیر است، گفت قصد ما این است که از این اصطکاک بکاهیم.

وی می گوید مشتری های ما با استفاده از دوربین به جای صفحه کلید، می توانند به سرعت و به آسانی و فقط با استفاده از یک عکس، داده های مالی را وارد نمایند.

بر اساس این گزارش، کاربران برای استفاده از سرویس Mobile Photo Bill Pay باید به اپلیکیشن لاگین کنند و به بخش پرداخت صورتحساب (Bill Pay) مراجعه نمایند.این سرویس رایگان بوده و استفاده از آن، هزینه ای به مشتری تحمیل نمی کند.

قرار است یو اس بانک چندی دیگر از سومین نرم افزار تصویری خود به نام Mobile Photo Balance Transfer رونمایی کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +    =  16