بیمه افزایش ضریب امنیت برای زائران عتبات عالیات به همراه دارد

نشست هم اندیشی سازمان حج و زیارت، بیمه توسعه و شرکت شمسا (شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی سراسر ایران) با حضور مدیران و مسئولین عالی رتبه سازمان حج و زیارت، شرکت شمسا و شرکت بیمه توسعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا محسن نظافتی سرپرست اداره کل امور عتبات عالیات، در این جلسه هم اندیشی از اعزام بیش از 400 هزار نفر زائر خارج از پکیج‌های سازمان یافته سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا در ایام اربعین خبر داد و گفت: در ایام اربعین امسال، بیمه توسعه آزمون بزرگی را پیش رو دارد که باید در بخش ساماندهی و بیمه زائران اربعین در مرزهای کشور تمام تلاش خود را انجام دهد؛ چون این ایام یکی از حساس ترین زمان ها برای اعزام زائران عتبات عالیات است که باید با اقدامات پیشگیرانه از تجمع مردمی در ورودی مرز ها جلوگیری به عمل آید.

 

وی به استقرار فعال بیمه توسعه در ایام اربعین هم در ایران و هم در شهر های مختلف عراق اشاره کرد و افزود: هیچ زائری بدون بیمه نمی تواند در این ایام به صورت انفرادی جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی از مرز خارج شود و در قبال آن نیز باید خدمات مناسبی مطابق با شأن زئران عزیز امام حسین (ع) ارائه شود تا با فراغت کامل به امور زیارتی خود بپردازند.

 

پدرام خلیل زاده، نایب رییس هیات مدیره بیمه توسعه نیز با اشاره بر ضرورت انجام برنامه‌ریزی های بهتر برای هرچه بیش تر تحت پوشش قرار دادن زائران عتبات عالیات، تاکید کرد: تمام هم و غم مدیران شرکت بیمه توسعه، مبتنی بر ارائه تسهیلات مطلوب به زائرانی است که با نیتی خالصانه به زیارت اماکن مقدس مشرف شده و بنابراین هرگونه ارائه خدمات به این زائران به نوعی سهیم شدن در ثواب اخروی محسوب می شود.

 

وی با اشاره به تعامل دوسویه بیش از پیش میان مدیران شرکت بیمه توسعه و شمسا خاطرنشان کرد: تاکنون، شرکت بیمه توسعه بر اجرای هرچه بهتر خدمات بیمه ای به زائران عتبات عالیات هرچه در توان داشته انجام داده و از مسوولان شمسا نیز همانند گذشته نهایت همکاری در این زمینه انتظار می رود.

 

خلیل زاده بر ارائه مطلوب پوشش های بیمه ای به زائران تاکید کرد و گفت: یکی از مهم ترین اولویت‌های بیمه توسعه، پرداختن به مساله زائران عتبات عالیات است و ما در این راه،‌ تنها حوزه اقتصادی را مدنظر نداشته و حوزه معنوی کار برای ما اهمیت فراوانی دارد.

 

وی در پایان یادآور شد: به تمامی شعب بیمه در استان ها اعلام شده تا حتی المقدور ضمن پرهیز از مراحل سخت گیرانه اداری در پرداخت خسارت ها، با تایید مدیران و روحانیان کاروان ها، خسارت ها را پرداخت کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

17  +    =  26