بعد از تحویل گرفتن کالا پول بپردازید

پلیس فتا هشدار داد;

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان مرکزی ضمن هشدار به کاربران در مورد خریدهای اینترنتی گفت: کاربران قبل از استفاده از هر نوع فروشگاه اینترنتی حتما به علامت الکترونیکی که نشان دهنده درجه اعتبار آن فروشگاه است، توجه کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایسنا رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان مرکزی ضمن هشدار به کاربران در مورد خریدهای اینترنتی گفت: کاربران قبل از استفاده از هر نوع فروشگاه اینترنتی حتما به علامت الکترونیکی که نشان دهنده درجه اعتبار آن فروشگاه است، توجه کنند.

سرگرد مصطفی نوروزی گفت: در پی کسب خبر مبنی بر سوء استفاده برخی افراد سود جو در ماه های اخیر از طریق ارتباط با کاربران در فضای مجازی و اقدام به تبلیغ فروش اجناس از جمله لپ تاپ، آی پد و گوشی تلفن همراه با مارک‌های معروف و قیمت اندک موضوع مورد بررسی پلیس فتا قرار گرفت.

 

وی افزود: این افراد سودجو بعد از تطمیع افراد به خرید اینترنتی و پس از دریافت وجه واریزی به حساب خود از تحویل اجناس و کالاهای خریداری شده، ممانعت کرد و ارتباط خود را با افراد قطع می‌کنند.

 

رییس پلیس فتای استان مرکزی با اشاره به اینکه فضای اینترنت سرشار از تبلیغات فریبنده است که مردم را به خرید آسان و ارزانتر نسبت به مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها ترغیب می‌کند، خاطرنشان کرد: برای این گونه خرید حتما پس از دریافت کالا و اطمینان از صحت خرید انجام شده، اقدام به پرداخت وجه کنند.

 

نوروزی گفت: کاربران قبل از استفاده از هر نوع فروشگاه اینترنتی حتما به علامت الکترونیکی که نشان دهنده درجه اعتبار آن فروشگاه است، توجه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  6  =