حمایت بانک تجارت از طرح های زیربنایی کشور

مدیر عامل بانک تجارت بر حمایت از طرح های زیربنایی و کارآفرینی تاکید کرد و گفت : این بانک باید نقش خود را در به ثمر رساندن بزرگترین طرح‌های زیربنایی عمرانی و تولیدی در اقتصاد کشور حفظ کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،فلاح به مناسبت (29 آذر سالروز تاسیس بانک تجارت) تصریح کرد: این بانک از بزرگترین حامیان کارآفرینان ایرانی بوده است و این روند ادامه خواهد داشت.
وی افزود : در کنار کسب مهمترین جوایز بین‌المللی صنعت بانکداری، آنچه کارکنان این بانک را به کارنامه سی و چهار سال اخیر مفتخر کرده ، بهره‌مندی از اطمینان، دوستی و همراهی با مشتریان و کمک به رونق و توسعه اقتصادی کشور بوده است.
فلاح با قدردانی از تلاش همکاران خود تصریح کرد : در دو سال اخیر که بانک تجارت با تحریم ‌های ناعادلانه و غیرمنصفانه بیگانگان روزهای دشواری را پشت سر می‌گذاشت ، خوشبختانه با تلاش همه جانبه ، ناملایمات را پشت سر گذاشته است.
فلاح افزود : بانک تجارت، جایگاهی ممتاز در بازار سرمایه کشور دارد و راهبرد پایدار بانک تجارت ، جلب اعتماد فعالان بازار و سهامداران و کمک به توسعه اقتصاد ایران اسلامی است.
به گفته وی با تمام توان می کوشیم نقش و ظیفه ملی خود را در اقتصاد ملی و بانکداری ایرانی اجرا کنیم و مانند 34 سال اخیر تلاش می کنیم در مسیر دستیابی به آرمان مشترک مردم ، توسعه و پیشرفت سرزمین مادری و ساختن فردای فرزندان ایران، صادقانه و موثر گام برداریم.
گفتنی است در نهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران از بانک تجارت به خاطر کمک به توسعه صنعتی و اقتصادی کشور و پیشتازی در حوزه صنعت بانکداری ،با لوح و تندیس زرین تقدیر شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  ⁄  9  =