ایران بزرگترین بازار محصولات گیگابایت

مدیر فروش خاورمیانه یک شرکت سخت‌افزاری با اشاره به بازار ایران مطرح کرد: بازار ایران در منطقه برای شرکت ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا با اشاره به اهمیت بازار ایران ادامه داد: سعی کردیم فعالیت‌های خودمان را در زمینه مادربرد با اجناس متنوع در ایران آغاز کنیم. بعد از اینکه شرکتمان به صنعت ساختن کارت گرافیک نیز ورود پیدا کرد، این تکنولوژی را نیز وارد ایران کردیم.

 

وی در ادامه به نحوه توسعه کار شرکت خود اشاره کرد و گفت: ما سعی کردیم تمام فعالیت‌هایمان را در یک خط و با استراتژی خاص توسعه دهیم. در بعضی از زمینه‌ها محصولاتی تولید می‌کنیم که تنها جنبه تبلیغاتی دارد.

این کارشناس درادامه از رتبه فروش محصولات گیگابایت در خاورمیانه خبر داد و اظهار کرد: از لحاظ فروش در خاورمیانه ایران چیزی در حدود 35 تا 40 درصد بازار را به خود اختصاص داده است. در کنار ترکیه، ایران از بزرگترین بازارهای ما به حساب می‌آید.

 

آرتور در ادامه به تکنتولوژی و روند تغییر آن در دنیای امروز اشاره کرد و افزود: ما نمی‌توانیم تنها روی یک تکنولوژی خاص تمرکز کنیم چراکه رقبای ما نیز درحال توسعه همان تکنولوژی‌ها هستند و بعضا از روی ما تقلید می‌کنند. ما تنها به تجارت فکر نمی‌کنیم و رابطه ما با طرف ایرانی خود بسیار اهمیت دارد.

 

مدیر فروش گیگابایت در ادامه به مساله قیمت اشاره و مطرح کرد: با وجود مشکلات ایران در زمینه اقتصادی، سعی کردیم قیمت‌هایمان را ثابت نگه‌ داریم و دلیل بالا بودن قیمت‌ها در بعضی از زمینه‌ها مشکلات اقتصادی و سیاسی است که در ایران وجود دارد. رقیب اصلی ما در زمینه سخت‌افزاری شرکت ایسوس بوده که این شرکت نیز در بازار اجناس زیادی را عرضه کرده است.

 

 

به گزارش ایسنا گیگابایت، ایسوس و ام اس آی از جمله شرکت‌هایی هستند که در زمینه مادربرد در ایران فعالیت زیادی دارند.

 

درحقیقت برد اصلی وظیفه متصل کردن تمام اجزای یک کامپیوتر را برعهده دارد. باید توجه داشت که هر مادربرد با یکسری از درگاه‌های خاص سازگاری دارد. قبل از خرید یک مادربورد باید تعیین کنید که برند و مدل پردازنده شما به چه نحو است چراکه هر پردازنده به مادربوردهای مخصوص خود متصل شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

85  ⁄    =  17