دولت شرکت‌های بزرگ را به مردم واگذار کند

رئیس کل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه هر چه تعداد سهامداران بیشتر باشد، سازمان خصوصی سازی به هدف خود که افزایش تعداد سهامداران در جامعه است، نزدیک می شود، گفت: سهام عدالت در این راستا اگر خوب مدیریت شود می تواند در آینده به یک توانمندی بزرگ مالی ختم شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی در گفتگو با مهر با بیان اینکه هر چه تعداد سهامداران بیشتر باشد، سازمان خصوصی سازی به هدف خود که افزایش تعداد سهامداران در جامعه است، نزدیک می شود، افزود: متاسفانه این امر تاکنون کمی مغفول مانده و یا شاید شرایط اقتصادی جامعه چنین ایجاب کرده است.

معاون وزیر امور اقتصادی و داایی اظهار امیدواری کرد که شفاف شدن فضای اقتصادی جامعه از یک سو و تمهیداتی که اندیشیده می شود، از سوی دیگر به شکل گیری شرایط برای سهامداری بیشتر افراد جامعه منجر شود و در ادامه افزود: براین اساس دولت می تواند واگذاری‌های بزرگ را به مردم انجام دهد.

وی ادامه داد: سهام عدالت در این راستا اگر خوب مدیریت شود می تواند در آینده به یک توانمندی بزرگ مالی ختم شود که تعداد زیادی از سهامداران خرد سهامدار آن هستند را در بر بگیرد و با این روش می توان شرکت‌های بزرگ را واگذار کرد.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: نهادهای بزرگ که سرمایه های کلان کشور هستند و در عین حال متعلق به مردم هستند، می توان از این طریق واگذار کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    سفسطه نفرمايين
    اونهايي كه بتونن شركتهاي بزرگ رو بخرن «مردم» نيستن

ارسال یک پاسخ

30  ⁄  3  =