قرارداد پروژه های کاغذی در کیش فسخ شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از فسخ قراردادهای واگذاری زمین های مربوط به پروژه های مختلف در کیش که طی سالیان گذشته هیچ گاه به اجرا نرسیده اند؛ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، علی اصغر مونسان در گفت و گو با پایگاه خبری مناطق آزاد کشور گفت: از زمان تصدی اینجانب در سازمان منطقه آزاد کیش و با توجه به دستور مهندس ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور، اقدامات گسترده ای برای شناسایی اراضی این جزیره انجام شد.

او گفت: در این راستا با تدبیر و نیز رعایت کامل مفاد قرارداد با کسانی که زمین به آنها واگذار شد و با توجه به پیچیدگی های فنی و حقوقی خاصی که طبیعتا در این گونه اقدامات وجود دارد؛ بخشی از زمین های جزیره کیش با فسخ کامل قرارداد آزادسازی شد.

او ادامه داد: میزان متراژ اراضی فسخ قرارداد شده در این بخش نزدیک به 160 هزار متر مربع است.
مونسان گفت: تعدادی از زمین های واگذار شده هم با ابلاغ اخطار سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر فسخ قرارداد مواجه شدند که پس از این ابلاغ مراحل اجرایی و عمرانی تعدادی از پروژه ها آغاز شده تا پروژه  های راکد یا نیمه تمام، فعالو به چرخه عمران و آبادانی بازگردند.

مونسان تاکید کرد: با این اقدام فوری سازمان منطقه آزاد کیش، پروژه های «راکد» و «نیمه تمام» در جزیره به حالت «فعال» و «در حال ساخت» بازگشته اند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از بررسی پرونده های واگذاری زمین در این جزیره به میزان 575 هزار متر مربع خبر داد و گفت: این اراضی هم در بخش حقوقی و اداری سازمان منطقه آزاد کیش در دست بررسی است تا در صورت اعمال نشدن اقدامات اجرایی و عمرانی در آنها، قراردادشان فسخ و به اموال منطقه آزاد کیش مسترد شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

28  +    =  30