پیشنهاد حمایت بابک زنجانی به جشنواره فجر

دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با تایید پیشنهاد حمایت مالی قشم‌ایر از جشنواره فیلم فجر، عنوان کرد:ما سلامت رفتار اقتصادی را بر تامین منابع مالی جشنواره فیلم فجر ترجیح می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر، علیرضا رضا داد دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در پاسخ به سوال خبرنگار  مبنی بر دیداری با بابک زنجانی برای حمایت مالی هواپیمایی قشم ایر از جشنواره فیلم فجر گفت:برای جذب حامیان مالی ما به گذشته مراجعه کردیم. متوجه شدیم در هر دوره ای با یک شکلی در این ارتباط روبرو بودیم. جشنواره فیلم فجر وابسته به سازمان سینمایی کشور است. و یک سازمان اقتصادی مستقل نیست.

وی افزود:برای این منظور رویکرد بازاریابی انحصاری توجیه ای ندارد. همچنین فرصتی هم برای آگهی مناقصه وجود ندارد. از این رو فکر کردیم بازاریابی اقتصادی فساد و اتهام ایجاد می کند. به همین دلیل ما خودمان را پرهیز دادیم. چون سلامت اصل بود.

دبیر جشنواره فیلم فجر تاکید کرد:با توجه به ماموریتی که به موسسه رسانه های تصویری دادیم، موسسات اقتصادی مختلفی اعلام آمادگی کردند. در همین راستا پیشنهاداتی از هما، قشم ایر و… داشتیم. ما هه ظرفیت ها را منتقل کردیم. بر اساس همین ظرفیتها پیشنهاد گرفتیم و توفیقاتی به دست آوردیم. برای اینکه هیچ حاشیه ای نباشد ما در شورای سیاست گذاری هم مطرح کردیم تا تصمیم نهایی را برای وضعیت حامی مالی جشنواره بگیریم.

وی ادامه داد:اما ما سلامت رفتار اقتصادی را بر تامین منابع مالی ترجیح می دهیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  2  =