قرارداد همکاری مانی‌گرام با اپراتور روسی MTS

شرکت مانی‌گرام (MoneyGram) از عقد قراردادی با اپراتور ام‌تی‌اس (MTS) برای ارائه خدمات حواله و انتقال پول در فروشگاه های ام‌تی‌اس در سراسر خاک روسیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،گفتنی است مانی‌گرام یک شرکت مطرح جهانی در زمینه حواله پول است که دارای شبکه ای بین المللی با بیش از ده ها هزار عامل در نقاط مختلف جهان است.

از ام‌تی‌اس نیز به عنوان «بزرگترین اپراتور تلفن همراه روسیه» یاد می شود.

به گزارش شرکت ملی انفورماتیک به نقل از پایگاه Online Banking Industry News، این همکاری دو جانبه، حضور مانی‌گرام را در روسیه تقویت می کند.

بر اساس این توافق نامه، شهروندان روسی و خارجی می توانند به دوستان و خانواده خود، با استفاده از هر یک از بیش از 334 هزار مرکز مانی گرام در اقصی نقاط جهان پول حواله کنند.

مشتریان می توانند عملیات انتقال وجه را از دفاتر خرده فروشی ام‌تی‌اس و بدون نیاز به مراجعه به شعب بانکی انجام دهند.

Evgeny Butyugin مدیر منطقه ای مانی‌گرام در روسیه، کشورهای مشترک المنافع، اروپای در حال ظهور و اسرائیل، با اشاره به این که تفاهم نامه مزبور گام بسیار مهمی در توسعه فعالیت های شرکت متبوع وی در روسیه است، تاکید کرد: این قرارداد همکاری دسترسی راحت تری در اختیار مشتریان روسی ما قرار می دهد، چه آنها می توانند از مکان های خرده فروشی، به ارسال و دریافت پول مبادرت ورزند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄  18  =