رو شدن دست سارق اینترنتی در زاهدان

با تلاش مأموران پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان فردی که اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب دیگران می کرد در زاهدان دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت شخصی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت. 
وی افزود: مأموران پس از تحقیقات از شاکی و با بررسی‌های تخصصی، هویت فردی را که اقدام به برداشت غیر مجاز مبلغ 20 میلیون ریال از حساب و خرید شارژهای اعتباری تلفن همراه کرده بود، شناسایی و طی عملیاتی وی را دستگیر کردند. 
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم در اعترافات خود بیان داشت که شاکی از دوستان وی می‌باشد و چند روز قبل، زمانی که اقدام به خرید اینترنتی در حضور وی کرده بود، مشخصات بانکی و رمز دوم کارت وی را یادداشت کرده و اقدام به برداشت غیر مجاز کرده است و متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد. 
رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان در پایان به مردم توصیه کرد: اطلاعات حساب بانکی هر فرد به عنوان اسناد محرمانه محسوب می‌شود و به منظور پیشگیری از هرگونه سوء استفاده، این اطلاعات را در اختیار دیگران قرار ندهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  3