سامانکسامان برترین همراه‌بانک کشور شد

با تأیید بانک مرکزی

در سومین دوره جشنواره دکتر نوربخش که با هدف انتخاب و تجلیل از بانک‌های نوآور در حوزه بانکداری الکترونیک برگزار می‌شود، محصول سامانک بانک سامان به‌عنوان محصول برتر شناخته شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در این جشنواره که به‌منظور حمایت از دستاوردهای نوین بانکداری الکترونیک و با نام «جشنواره دکتر نوربخش» برگزار شد، محصول سامانک (نرم‌افزار همراه بانکِ سامان) براساس ارزیابی کمیته داوران پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، به‌عنوان محصول برتر معرفی شد.

در لوح تقدیر این جشنواره که به امضای ولی‌اله سیف رئیس‌کل بانک مرکزی رسیده، آمده است: «موفقیت ارزشمند آن بانک در کسب رتبه سوم انتخاب بانک‌های برتر نوآور در جشنواره دکتر نوربخش که در سومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت براساس ارزیابی کمیته داوران احراز گردید را تبریک عرض نموده؛ بدین بهانه پرقدر، مراتب سپاس و تقدیر خود را از تلاش مجموعه مدیران و کارکنان آن بانک ابراز می‌دارم.»

براساس این گزارش، همراه بانکِ سامان یکی از کاربردی‌ترین خدمات بانکداری الکترونیک بانک سامان است که دسترسی سریع، امن و راحت مشتریان به مجموعه‌ای از خدمات بانکی را امکان‌پذیر کرده ‌است.

گفتنی است، سومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با حمایت ویژه بانک سامان در روزهای 16 و 17 دی‌ماه در تهران برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. محمد رضا جلیلیان می گوید

    به نظر من بانک سامان هنوز معنی واقعی بانکداری را نمیداند چه رسد به الکترونیکش ، بانکداری فقط محاسبه انواع و اقسام بهره مرکب نیست، خدمات خوب نیز هست.
    بانک محترم سامان شما هنوز نمی توانید یک وب سایت را بدون در نظر گرفتن موقعیت یوزرهاتون به روز کنید. آیا اهمیت لحظه ای ترنزکشنهای مالی را میدانید؟
    اینقدر تعریف از خود نکنید.

ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1