کارت دانش بانک اقتصادنوین رتبه برگزیده را کسب کرد

در سومین جشنواره دکتر نوربخش :

هیات داوران سومین جشنواره مرحوم نوربخش، کارت دانش بانک اقتصادنوین را در حوزه خدمات بانکداری الکترونیکی به عنوان خدمت برگزیده معرفی کردند.این خدمت در مرحله اول در مدارس و مراکز و صنف‌های مرتبط با دانش‌آموزان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، به همین منظور لوح تقدیر و تندیس جشنواره دکتر نوربخش در مراسم اختتامیه این جشنواره و همایش بانکداری الکترونیک به بانک اقتصادنوین اهدا شد که این جایزه را زهرا میرحسینی معاون فناوری اطلاعات این بانک به نمایندگی از بانک اقتصادنوین دریافت کرد.

این خدمت جدید بانک اقتصادنوین در مرحله اول در مدارس، مراکز آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی و فروشگاه‌های کتاب، لوازم‌التحریر و صنف‌های مرتبط با دانش‌آموزان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سومین دوره جشنواره دکتر نوربخش با هدف معرفی طرح‌های خلاقانه نظام بانکی در حوزه خدمات بانکداری الکترونیکی برگزار شد. این جشنواره طرح‌های خلاقانه‌ای را که توسط بانک‌ها طراحی شده باشد را معرفی می‌کند که در این دوره 18 طرح خلاق توسط بانک‌ها معرفی شده بود که کارت دانش بانک اقتصادنوین رتبه سوم محصولات برگزیده را کسب کرد.

سومین جشنواره مرحوم نوربخش همزمان با برگزاری سومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت طی روزهای 16 و 17 دی ماه در محل سالن همایش‌های میلاد برگزار شد.

لازم به ذکر است عملکرد بانک اقتصادنوین پیش از این و در دومین جشنواره مرحوم دکتر نوربخش در سال گذشته نیز مورد توجه قرار گرفته بود به طوری که در این جشنواره در سال گذشته "کارت پرداخت قبوض" بانک اقتصادنوین به انتخاب هیات داوران رتبه دوم این جشنواره را کسب کرده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  48