پردرآمدترین مشاغل ایرانی

طی سال های اخیر و به واسطه تزریق منابع مالی نامحدود به ورزش، فوتبال به یکی از شغل های پردرآمد در کشور تبدیل شده است.

به گزارش نامه نیوز، یکی از مهمترین دغدغه های هر فرد در هر سال و ماه و روز دغدغه ی شغل، کار و پول درآوردن است و بر همین اساس بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن شغلی هستند که بتوانند به واسطه آن تمام دغدغده های خود را برطرف کنند.

در شرایطی که این روزها پحث افزایش حقوق کارگران برای سال 93 مطرح است و کارگران در انتظار افزایش حداکثر 30 درصدی حقوق خود در مقایسه با سال جاری هستند بسیاری از مشاغل نیز وجود دارند که دارندگان آنها به فکر کسب درآمدهای میلیاردی در یک سال هستند.

اما در این میان یک موضوع پر اهمیت وجود دارد و این است که کمتر فردی وجود دارد که علاقه داشته باشد تا دیگران از درآمد وی مطلع باشند و به همین دلیل است که بسیاری از مردم تمایلی به اعلام میزان درآمد خود ندارند.

هم اکنون در میان متقاضیان مشاغل مختلف این سوال مطرح شده است که کدام مشاغل در کشور درآمد و امکانات بهتری دارد و می توان با انتخاب آن شغل مشکلات و دغدغه های زندگی روزمره را برطرف کرد.

اما طی سال های اخیر به واسطه نوسان های قیمت در بازارهای مختلف به خصوص بازار ارز دلالان فراوانی سودهای کلانی را به دست آورده اند و بسیاری به حضور در این عرصه علاقه مند شده اند و کمتر شاهد سرمایه گذاری در بخش های تولیدی بوده ایم و تمایل مردم بیشتر به سمت خرید و فروش در بازارهای پرنوسان همچون ارز و سکه بوده است.

با بررسی های صورت گرفته هم اکنون مشاغل متخصص کامپیوتر،متخصص و جراح زیبایی،وکیل خانواده،بازیگر سینما و تلویزیون و مربی و بازیکن فوتبال 5 شغل پردرآمد کشور به شمار می روند و نکته قابل توجه این است که نمی توان در کوتاه مدت به این مشاغل رسید و باید برای دست یافتن به درآمدهای قابل توجه این مشاغل سختی های فراوانی را تحمل کرد.

البته در میان این 5 شغل اشاره شده مشاغل دیگری نیز هستند که صاحبان آن درآمدهای قابل توجهی را دارند و از جمله آنها می توان به سرمایه گذاری کلان در بورس در صورت آشنایی کامل به بازار سرمایه و همچنین ساخت و فروش مسکن اشاره کرد.

در جدول زیر به جزئیات درآمد این 5 شغل اشاره شده است:

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  72