مرتضوی به دادگاه احضار شد/ او ممنوع الخروج است

یک روز پس از ارسال گزارش تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی به دادگاه، وکیل کارگران در چابهار اعلام کرد که سعید مرتضوی ممنوع الخروج شده است.

به گزارش ،خبرآنلاین، شب گذشته دادستانی تهران اعلام کرد گزارش تحقیق و تفحص مجلس از تامین اجتماعی برای رسیدگی به شعبه دادسرای کارکنان دولت فرستاده شده است.

قبلا حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی معاون اول قوه قضاییه گفته بود به محض وصول این پرونده به صورت فوق العاده در دادستانی تهران مورد رسیدگی قرار می گیرد.

از سوی دیگر  اعلام شده سعید مرتضوی رییس سابق سازمان تامین اجتماعی برای رسیدگی به پرونده گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس از تامین اجتماعی که شب گذشته دستور کار دادستانی تهران قرار گرفته به شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت احضار شد.

این خبر را مصطفی ترک همدانی، وکیل مدافع کارگران در چابهار که به عنوان بیمه شده تامین اجتماعی از مرتضوی به اتهام خیانت در امانت واختلاس شکایت کرده اند، اعلام کرده است.

او در این باره به ایرنا گفت: امروز به شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت مراجعه کردم و بنابراعلام بازپرس پرونده، مرتضوی چهارشنبه هفته جاری (25 دی ماه) برای رسیدگی به گزارش کمیته تحقیق وتفحص مجلس از تامین اجتماعی و سایر شاکیان خصوصی در موضوع تامین اجتماعی احضار شده است.

ترک همدانی ممنوع الخروجی مرتضوی توسط دادسرای کارکنان دولت در رابطه با پرونده تامین اجتماعی را تایید کرد.

این درحالی است که روز گذشته وکیل مرتضوی ممنوع الخروجی موکلش را تکذیب کرده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  16