تقدیر کمیته امداد امام خمینی از بانک تجارت

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) از اقدامات بانک تجارت در اعطای تسهیلات به مددجویان این کمیته تقدیر به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از  روابط عمومی بانک تجارت در نشست مشترک مدیران و مسئولین دو سازمان که به میزبانی کمیته امداد برگزار شد "انواری" سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به عملکرد موفق بانک تجارت در همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود : ساده بودن روندهای اعطای وام مهمترین دلیل توفیق بانک تجارت در ارایه خدمات به مددجویان کمیته امداد است . می توان گفت تسهیلات پرداختی بانک تجارت بر زندگی مددجویان این کمیته تاثیر فراوان و بسیار مناسبی گذاشته است و این امید وجود دارد تا دریافت کنندگان تسهیلات بتوانند با تداوم بخشی به حرفه و درآمد خود از تحت پوشش کمیته امداد خارج شوند.

در ادامه این جلسه "امید" معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خمینی نیز با ارائه گزارشی از تسهیلات پرداختی بانک تجارت به مددجویان کمیته امداد خمینی(ره) اظهار داشت : در میان بانک هایی که عاملیت اعطای وام به متقاضیان مشاغل خانگی و تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی را برعهده داشتند بانک تجارت بیشترین میزان همکاری را با ما داشته است . وی افزود : بر اساس استعلام های انجام شده از مدیریتهای استانی کمیته امداد در استانهای مختلف کشور ، برخورد بسیار خوب پرسنل بانک تجارت و روند های آسان و سریع دریافت تسهیلات ، موجبات رضایتمندی مددجویان کمیته امداد را به همراه داشته است .

 در این جلسه "دکتر فلاح" مدیرعامل بانک تجارت اهتمام این بانک به تسریع و تسهیل پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد خمینی (ره)را در راستای راهبرد این بانک جهت ایفای بهتر مسئولیت های اجتماعی عنوان کرد و یادآور شد : کمیته امداد امام خمینی(ره) می تواند با توانمند سازی و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان این کمیته نقش مهمی در تحقق رفع محرومیتها و ایجاد برابری واقعی در کشور داشته باشد .

گفتنی است تا پایان آذرماه سالجاری بانک تجارت بیش از 3200 میلیارد ریال تسهیلات در قالب وام های های خود اشتغالی و ایجاد مشاغل خانگی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اعطاء کرده است . سال گذشته نیز در همایش شکرانه خودکفایی یکصدهزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) از دکتر فلاح مدیر عامل بانک تجارت تقدیر بعمل آمد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  ⁄  7  =