لیست نمایندگان هدیه‌بگیر دست کیست؟

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: این کمیسیون اسامی 153 تن از نمایندگان دوره هشتم مجلس که به گفته مرتضوی از سازمان تامین اجتماعی دریافتی داشته‌اند، به هیئت نظارت بر نمایندگان ارجاع داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم مصطفی افضلی‌فرد سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره بررسی لیست نمایندگانی که از سازمان تامین اجتماعی کارت هدیه گرفته بودند، اظهار داشت: اسامی 153 تن از نمایندگان دوره هشتم مجلس که به گفته آقای مرتضوی از سازمان تامین اجتماعی دریافتی داشته‌اند، به کمیسیون اصل 90 مجلس ارائه شد و کمیسیون این لیست را به هیئت نظارت بر امور نمایندگان ارجاع داد.

وی ادامه داد: لیست اسامی این 153 نماینده تحویل هیئت نظارت برامور نمایندگان شد چراکه طبق قانون این موضوع باید در هیئت نظارت بررسی و مشخص شود که آیا این اقدام خلاف شان نمایندگی محسوب می‌شود یا خیر.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس همچنین تصریح کرد: پرونده مربوط به شرکت ایرانسل همچنان در حال بررسی در کمیته اجتماعی و اقتصادی کمیسیون اصل 90 است و مقرر شده که از مسئولان وزارت ارتباطات، شرکت ایرانسل و سازمان بورس دعوت شود تا با حضور در کمیسیون توضیحات لازم را ارائه دهند.

افضلی‌فرد افزود: مطابق قانون باید 25 درصد از سهام شرکت ایرانسل از طریق بورس واگذار شود. ظاهرا این شیوه قانونی اجرایی نشده که باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

وی همچنین در مورد پرونده بابک زنجانی هم گفت: بررسی پرونده مربوط به بابک زنجانی در مورد بدهی شرکت نفت همچنان در کمیته مشترک کمیسیون اصل 90 با کمیسیون انرژی در حال بررسی است و این کمیته تحقیقات خود را ادامه داده و نتیجه را هم برای تکمیل پرونده در اختیار دستگاه قضایی قرار می‌دهد. البته هنوز به نتیجه خاصی نرسیده‌اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  54  =  62