۱۵ بهمن آخرین مهلت پذیرندگان اینترنتی برای دریافت نماد اعتماد

شرکت پرداخت الکترونیک سامان اعلام کرد:

تمامی پذیرندگان اینترنتی می‌بایست تا تاریخ 15 بهمن نسبت به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برای فروشگاه اینترنتی خود اقدام نموده و حداکثر تا تاریخ 29 اسفند ماه نماد مذکور را اخذ و در سایت خود درج نمایند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت پرداخت الکترونیک سامان طی اطلاعیه ای اعلام کرد:با توجه به الزامات امنیتی شاپرک و پلیس امنیت فضای مجازی در خصوص رعایت موارد امنیتی ویژه فروشگاه‌های اینترنتی، تمامی پذیرندگان اینترنتی و استفاده کنندگان از خدمات درگاه اینترنتی این شرکت می‌بایست تا تاریخ 15 بهمن نسبت به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برای فروشگاه اینترنتی خود اقدام نموده و حداکثر تا تاریخ 29 اسفند ماه نماد مذکور را اخذ و در سایت خود درج نمایند.

شایان ذکر است این تاریخ قابل تمدید نبوده و پس از زمان قید شده، این شرکت از ارائه خدمات به پذیرندگان فاقد نماد اعتماد الکترونیکی معذور خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید با مرکز ارتباط با مشتریان سپ به شماره 84080-021 تماس حاصل نموده و یا به پایگاه اینترنتی www.enamad.ir مراجعه فرمایید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7