امضای تفاهم‌نامه برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کشاورزی

تفاهم‌نامه سه‌جانبه معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور، وزارت جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی برای حمایت از تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه و توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش کشاورزی منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک کشاورزی، براساس این تفاهم‌نامه که به امضای دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و دکتر محمد طالبی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی رسید، قرار است پیش‌نویس قوانین و مقررات لازم برای توسعه فناوری و تجاری‌سازی در بخش کشاورزی و ارائه به مراجع ذی‌صلاح تدوین شده و همچنین از تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه و توانمندسازی شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و توسعه صادرات کالاها و خدمات دانش‌بنیان در بخش کشاورزی حمایت شود. دکتر محمد طالبی، مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه افزایش تولید در گرو بهره‌گیری از فناوری‌های نوین علمی در بخش کشاورزی است، گفت: بر اساس تفاهم‌نامه مبلغ 2 هزار میلیارد ریال از محل خطوط اعتبارات برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بخش کشاورزی اختصاص می‌یابد. 

وی افزود: اولویت دادن به شرکت‌های دانش‌بنیان در تسهیلات اشتغالزایی و پذیرش تضامین مورد قبول بانک برای دریافت تسهیلات با هماهنگی معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری از دیگر امتیازات تفاهم‌نامه سه‌جانبه است. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  32