تلاش تمام قد صدا و سیما علیه توافق هسته ای!؟

برنامه ثریا صدا و سیما که از شبکه اول پخش می شود در چند برنامه گذشته خود به شدت تلاش کرده است که مخالفت و ناراحتی خود را از توافق هسته ای ژنو اعلام کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از عصرخبر، این برنامه در چند برنامه گذشته با گلایه های خود انتقاداتی را به این توافق اعلام کرده و به نحوی در تلاش است که کیهان وار مسئولین مذاکره کننده ایران و مسئولان دولت را به باد نقد بگیرد.

در «ثریایی» که اخیرا با موضوع بیمه و درمان در حال پخش بود، در آیتمی با نام «نیمه شبنامه» با نشان دادن تصاویر شهدای هسته ای و تلفیق برداشت های نویسنده و مسئولین برنامه با موسیقی و آهنگ جانسوز احسان خواجه امیری و خواجه نوری و از همه مهمتر تصویر و تیتر، «پیشرفت صنعت هسته ای پلمپ شد»، تعلیق تاسیسات هسته ای ایران را که در راستای توافق با اعضای 5+1 انجام شده را به نوعی اشتباه قلمداد کرده و ناراحتی خود را ابراز و اعلام کرد که ایران برای دستیابی فقط به چند میلیارد دلار از صد میلیارد دلار بلوکه شده خود این اقدام را انجام داده است  اگر مسئولین فکری کرده کره بودند، مجبور نبودیم برای دستیابی به قطعات هواپیما و تکنولوژی این اقدام را انجام ندهیم.

از سوی دیگر نکته قابل تامل اینجاست که چرا در بحث شهدای هسته ای یک اراده ای وجود دارد که نام مصطفی احمدی روشن را برجسته نماید؟ در این بخش پخش شده نیز جز یک بار و یک تصویر، فقط نام و تصویر شهید مصطفی احمدی روشن بعنوان شهید هسته ای اعلام و بر آن تاکید می شود.

شایان ذکر است، آیتم نیمه شبنامه بخشی طنز بود که برای اولین بار غیرطنز پخش شد.
گفتنی است، تصویر زیر نیز مربوط به صفحه پیوندهای سایت این برنامه می باشد.
 

height=327

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

82  +    =  89