سامانی ها بیمه مسافرتی می گیرند

سفرهای خارجی مشتریان برتر بانک سامان به هزینه بانک تا سقف معادل 30هزار یورو تحت پوشش بیمه مسافرتی قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،تمام اشخاص حقیقی عضو گروه مشتریان برتر (سامانیان)، با تهیه این بیمه‌نامه می‌توانند دغدغه‌های سفر خارجی خود را برطرف کنند.
براساس این گزارش، مهم‌ترین ویژگی این بیمه‌نامه بهره‌مندی از اطلاعات کامل به‌همراه موقعیت مکانی مراکز درمانی، پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز فوریت‌های پزشکی در خارج از کشور، پشتیبانی 24ساعته اپراتور فارسی‌زبان، پرداخت هزینه‌های پزشکی و بستری‌ در بیمارستان در خارج از کشور، جابجایی یا بازگرداندن بیمه‌شده به کشور در طول مدت سفر در صورت بروز بیماری یا وقوع حادثه، پرداخت هزینه فوریت‌های دندانپزشکی، مساعدت حقوقی سرقت یا مفقودی گذرنامه، جبران خسارت تأخیر در رسیدن چمدان‌ها، جبران خسارت مفقودشدن چمدان‌های تحویل‌شده، جبران هزینه‌های تأخیر در حرکت و غیره است.
براساس این گزارش، مشتریان برتر (سامانیان) برای برخورداری از این بیمه‌نامه کافی است، حداقل 3روز پیش‌از مسافرت، درخواست خود را به بانکدار ویژه و یا متصدی بانک – بیمه شعبه‌ای که در آن حساب دارند ارائه کنند تا این بیمه‌نامه صادر و به نشانی آن‌ها ارسال شود. همچنین درصورتی‌که این مشتریان تمایل داشته باشند از خدمت صدور این بیمه‌نامه به‌صورت غیرحضوری برخوردار شوند، می‌توانند با شماره تلفن 22661069-021 مرکز خدمات بیمه‌ای مشتریان برتر تماس بگیرند.
گفتنی‌ست، بیمه مسافرتی یک‌بار در سال برای مشتریان ویژه به‌صورت رایگان و برای بار دوم به بعد و همچنین اعضای خانواده آن‌ها با نرخ ویژه صادر می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄  12  =